Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار خبر داد:

اجرای پروژه آبیاری تحت فشار در 146 هکتار از اراضی شهرستان گرمسار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار گفت: تکمیل مدارک کشاورزان و راهنمایی برای تهیه دفترچه طرح سیستم آبیاری تحت فشار برای اعتبارات سال 1395 و اقدام جهت صدور مجوز پمپاژ ثانویه پروژه های آبیاری تحت فشارنیز در دستور کار این مدیریت است.

اجرای پروژه آبیاری تحت فشار در 146 هکتار از اراضی شهرستان گرمسار


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار از اجرای پروژه آبیاری تحت فشار در 146 هکتار از اراضی شهرستان گرمسار خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، افشین مشیری با اشاره به عملکرد آب و خاک و امور فنی و مهندسی شهرستان گرمسار گفت: انجام عملیات اجرای پروژه شرکت دامداری علوفه کاران به مساحت 30 هکتار و نظارت مستمر بر پروژه با پیشرفت در حدود 85 درصد از فعالیت های بخش آب و خاک جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار است.

وی به عقد قرارداد پروژه سیستم آبیاری تحت فشار ابراهیم نیک آئین و شرکاء در سطح 53 هکتار اشاره کرد و افزود: ابلاغ قرارداد و نظارت بر اجرای پروژه شرکت جیک جیک به مساحت 47 هکتار، ابلاغ قرارداد و نظارت بر اجرای پروژه شرکت زمرد به مساحت 20 هکتار، نظارت بر اجرای پروژه آبیاری تحت فشارشرکت چاشت نیکو به مساحت 41.5 هکتار و اجرای آن، ابلاغ قرارداد و نظارت بر اجرای پروژه آقای محمودی به مساحت 1.8 هکتار از دیگر فعالیت های بخش آب و خاک این مدیریت بوده است.

وی در پایان گفت: تکمیل مدارک کشاورزان و راهنمایی برای تهیه دفترچه طرح سیستم آبیاری تحت فشار برای اعتبارات سال 1395 و اقدام جهت صدور مجوز پمپاژ ثانویه پروژه های آبیاری تحت فشارنیز در دستور کار این مدیریت است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید