Iranian Agriculture News Agency

یزد میزبان دوره آموزشی مبانی و مفاهیم فنی و حقوقی آب‌های زیرزمینی

هشتمین نشست شورای حکام مرکز بین‌المللی قنات و سازه‌های تاریخی آغاز به کار کرد

هشتمین نشست شورای حکام مرکز بین‌المللی قنات و سازه‌های تاریخی با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی، سازمان میراث فرهنگی، یونسکو و مرکز بین‌المللی قنات و سازه‌های تاریخی آغاز به کار کرد.

هشتمین نشست شورای حکام مرکز بین‌المللی قنات و سازه‌های تاریخی آغاز به کار کرد


هشتمین نشست شورای حکام مرکز بین‌المللی قنات و سازه‌های تاریخی با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی، سازمان میراث فرهنگی، یونسکو و مرکز بین‌المللی قنات و سازه‌های تاریخی آغاز به کار کرد. در حاشیه این دوره از نشست کارگاه آموزشی مبانی و مفاهیم فنی و حقوقی آب‌های زیرزمینی مشترک نیز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایانا، هشتمین نشست شورای حکام مرکز بین‌المللی قنات و سازه‌های تاریخی با ریاست رحیم میدانی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در مرکز بین‌المللی قنات یزد برگزار شد. البته به‌دلیل اهمیت مدیریت آب‌های مرزی و با هدف استفاده از تجربیات جهانی کارگاه آموزشی مرتبط با مفاهم فنی و حقوقی آب‌های زیرزمینی نیز به مدت سه روز با حضور کارشناسانی از کشورهای مختلف دارنده قنات و برخی از همسایگان ایران ازجمله اقلیم کردستان عراق به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

دوره آموزشی مبانی و مفاهیم فنی و حقوقی آب‌های زیرزمینی مشترک با مشارکت شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، مرکز قنات، یونسکو و شرکت مهندسین مشاور تمدن کاریزی برگزار می‌شود./

L-950815-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید