Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران خبر داد:

بهره برداری از 5 هزار هکتار از اراضی عین خوش و فکه تا پایان سال جاری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران به نقل از معاون آب منطقه ای استان اعلام کرد که آب حدود دو هزار هکتار از اراضی تأمین و برای بررسی تأمین آب بقیه اراضی تا سطح چهار هزار هکتار قول مساعد اعلام شده است.

بهره برداری از 5 هزار هکتار از اراضی عین خوش و فکه تا پایان سال جاری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران از بهره برداری 5 هزار هکتار از اراضی عین خوش و فکه تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، کرمی با اعلام این خبر گفت: رئیس سازمان جهاد کشاورزی به همراه مدیر آب و خاک سازمان و معاون آب منطقه ای استان از پروژه های در حال اجرای تجهیز و نوسازی اراضی دشت عباس، عین خوش و فکه بازدید کردند.

وی افزود: در حدود پنج هزار هکتار از اراضی عین خوش و فکه تا پایان سال جاری آماده بهره برداری و تحویل به بهره برداران می شود که تا فصل کشت امسال حدود چهار هزار هکتار از آن آماده بهره برداری و تحویل و انجام عملیات کشت است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران یادآور شد: در این بازدید معاون آب منطقه ای استان اعلام کرد که آب حدود دو هزار هکتار از اراضی تأمین شده و برای بررسی تأمین آب بقیه اراضی تا سطح چهار هزار هکتار قول مساعد اعلام شده است .

کرمی در پایان خاطر نشان کرد: در این بازدید مشکلات آب سد دویرج از سوی رئیس سازمان، بخشدار و نمایندگان کشاورزان موسیان بررسی و راهکار ها و راه حل هایی ارائه شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید