Iranian Agriculture News Agency

فراخوان همکاری زیست محیطی شرکت های ایرانی و ایتالیایی

از کلیه صاحبان شرکت ها، مؤسسات و صنایع پژوهشی یا تولیدی دعوت شد طرح های زیست محیطی خود را تا تاریخ مقرر به مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های این سازمان ارسال کنند.

فراخوان همکاری زیست محیطی شرکت های ایرانی و ایتالیایی


از کلیه صاحبان شرکت ها، مؤسسات و صنایع پژوهشی یا تولیدی که علاقمند به همکاری و بهره‌مندی از توانایی ها و کمک های مالی بین ایران و ایتالیا هستند، دعوت می شود طرح های زیست محیطی خود را تا تاریخ 30 آبان ماه سال جاری برای مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های این سازمان ارسال کنند.

به گزارش ایانا ازپام، سازمان حفاظت محیط زیست در راستای امضای یادداشت تفاهم همکاری های زیست محیطی با وزارت محیط زیست کشور ایتالیا، نخستین کارگاه مشترک فنی با حضور جمعی از متخصصین و نمایندگان شرکت های ایرانی و خارجی بویژه کشور ایتالیا در اوایل آبان ماه سال جاری در محل پارک طبیعت پردیسان برگزار و طرفین قالبی (Template) را برای پروژه های توافق شده تهیه کردند .

لذا از کلیه صاحبان شرکت ها، مؤسسات و صنایع پژوهشی یا تولیدی که علاقه مند به همکاری و بهره‌مندی از توانایی ها و کمک های مالی آن کشور که در یاداشت تفاهم فی ما بین ذکر شده، هستند دعوت می شود تا ضمن دریافت چارچوب مورد نظر، پاسخ پرسش های مطرح شده در این طرح را تا تاریخ 30 آبان ماه سال جاری به ایمیل IAC@doe.ir مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های این سازمان ارسال کنند .

بدیهی است به هر گونه فرمی که پس از این تاریخ وصول گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. در ضمن متقاضیان می توانند پرسش های خود را از طریق تلفن 42781267 با کارشناس مربوطه ( گرجی) مطرح کنند .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید