Iranian Agriculture News Agency

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی خبر داد:

کاهش میانگین سنی بیمه شدگان روستایی در آذربایجان شرقی

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی گفت: پاسخگویی به مطالبات آیندگان فقط از طریق اعمال روش های کنترلی همچون استقرار نظام موفقیت آمیز معاینات پزشکی بدون بیمه پردازی، جذب بیمه شدگان با سنین زیر 50 سال و بیمه پردازی مستمر و تمدید به موقع عضویت سالانه از سوی بیمه شده ها امکان پذیر خواهد بود.

کاهش میانگین سنی بیمه شدگان روستایی در آذربایجان شرقی


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان آذربایجان شرقی گفت: میانگین سنی بیمه شدگان روستایی این صندوق در سطح استان آذربایجان شرقی از 43 سال به 39 سال کاهش یافته است.

به گزارش ایانا از تبریز، محمد نظری در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی لیلان، با اعلام این خبر افزود: جذب کیفی بیمه شدگان بویژه ترغیب جوانان روستایی و عشایری برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی که هم اکنون در کاهش میانگین سنی بیمه شدگان روستایی نمود یافته، زمینه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در پهنه روستاها را فراهم می سازد .

وی بالندگی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان را در گرو توازن در منابع و مصارف صندوق دانست و اظهار داشت: پاسخگویی به مطالبات آیندگان فقط از طریق اعمال روش های کنترلی همچون استقرار نظام موفقیت آمیز معاینات پزشکی بدون بیمه پردازی، جذب بیمه شدگان با سنین زیر 50 سال و بیمه پردازی مستمر و تمدید به موقع عضویت سالانه از سوی بیمه شده ها امکان پذیر خواهد بود .

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان در ادامه از تدوین شاخص های جذب کیفی و ابلاغ آن به کارگزاران استان در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: این اقدام در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده صندوق و نیز ایجاد توازن در منابع و مصارف صورت می گیرد .

نظری با اشاره به آمار بیمه شدگان روستایی شهرستان ملکان گفت: پنج هزار و 400 نفر در سطح این شهرستان عضو صندق بیمه اجتماعی روستاییان هستند که این تعداد، 33 درصد جمعیت مشمول شهرستان را تشکیل می دهد .

وی رشد 72 درصدی تعداد بیمه شدگان شهرستان ملکان از آغاز به کار دولت یازدهم را نشانگر جدیت دولت تدبیر و امید در گسترش چتر بیمه اجتماعی برای اقشار آسیب پذیر جامعه دانست.

شایان توجه است در ادامه این نشست، مدیر استانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به همراه کارگزاران ملکان در جمع اهالی روستای شیرین کند بخش لیلان حضور یافتند و ضمن اعطای حکم مستمری به بازمانده یکی از بیمه شدگان متوفی، اهمیت عضویت روستاییان در صندوق بیمه اجتماعی را یادآور شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید