Iranian Agriculture News Agency

ابتکار خبر داد:

پایان کار بررسی لوایح حمایت از محیط‌بانان و مقابله با حیوان آزاری در دولت/ لوایح به زودی به مجلس ارائه می‌شود

نامه وزیر جهاد کشاورزی به رئیس سازمان رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری در خصوص توقف بهره‌برداری از جنگل اقدامی شایسته بود، سازمان محیط زیست هم از این موضوع بسیار استقبال می‌کند.

پایان کار بررسی لوایح حمایت از محیط‌بانان و مقابله با حیوان آزاری در دولت/ لوایح به زودی به مجلس ارائه می‌شود
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست از پایان کار بررسی لوایح حمایت از محیط‌بانان ومقابله با حیوان آزاری در دولت خبر داد و گفت: این لوایح به زودی به مجلس ارائه خواهد شد.
پایان کار بررسی لوایح حمایت از محیط‌بانان ومقابله با حیوان آزاری در دولت/لوایح به زودی به مجلس ارائه می‌شود

به گزارش ایانا از خانه ملت، معصومه ابتکار در خصوص طرح تنفس جنگل، گفت: نامه وزیر جهاد کشاورزی به رئیس سازمان رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری در خصوص توقف بهره‌برداری از جنگل اقدامی شایسته بود، سازمان محیط زیست هم از این موضوع بسیار استقبال می‌کند.

ابتکار با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تصمیم بسیار به هنگام و خوبی درباره اجرای طرح تنفس جنگل‌ها گرفتند، تصریح کرد: با کمک دولت این اقدام باید سریع تر عملیاتی شود چراکه با این کار از جنگل‌های طبیعی به ویژه جنگل‌های هیرکانی کشور صیانت و حفاظت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حمایت مردم و همکاری صنایع برای اجرای طرح تنفس جنگل و توقف بهره‌برداری ضروری است، افزود: مشاغل جایگزین برای افرادی که پیش از این اقدام به بهره‌برداری از جنگل می‌کردند از موضوعاتی است که باید در دستور کار دولت قرار گیرد، این طرح به یقین از قاچاق چوب نیز جلوگیری خواهد کرد.

لایحه حمایت از محیط‌بانان و مقابله با حیوان‌آزاری در کمیسیون لوایح دولت

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در ادامه، یادآور شد: حذف موضوع افزایش حقوق و مزایای محیط‌بانان از لایحه هوای پاک به دلیل عدم ارتباط این موضوع با هوا انجام گرفت و در لایحه حمایت از محیط بانان بدان پرداخته خواهد شد، لایحه حمایت از محیط‌بانان و لایحه مقابله با حیوان آزاری هم بررسی و آماده شده و هم اکنون در کمیسیون لوایح دولت مطرح است بنابراین به زودی به مجلس ارائه خواهد شد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید