Iranian Agriculture News Agency

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان کرمانشاه اعلام کرد:

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی صدور مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در کرمانشاه

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تسریع و تسهیل در امور و تکریم ارباب رجوع، کاهش تردد و جا به جایی غیرضروری، کاهش هزینه ها، حذف بروکراسی و کاهش اسناد بایگانی، افزایش قدرت نظارتی مدیران در سطوح مختلف سازمانی، تبادل سریع و دقیق تر اطلاعات بین دستگاه ها و سازمان های مختلف از جمله فواید راه اندازی این سامانه به شمار می رود.

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی صدور مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در کرمانشاه

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان کرمانشاه از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت و صدور مجوزهای مربوط به صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در این استان خبر داد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، جلال کریمی زند با اشاره به اینکه از این به بعد کلیه درخواست‌های صدور مجوز، موافقت اولیه، جواز تاسیس و تمدید و ... با مراجعه به سامانه eagri.maj.ir قابل انجام است، افزود: قبل از راه‌اندازی سامانه لازم بود متقاضیان به منظور انجام ثبت نام و پیگیری امور خود به سازمان مراجعه کنند .

وی گفت: با ایجاد این سامانه متقاضیان درخواست‌های خود را همراه با مدارک لازم در سامانه ثبت و امور آنان از این درگاه وب از طریق همکاران ما در صنایع تبدیلی و تکمیلی پیگیری لازم صورت گرفته، مراحل انجام کار به اطلاع متقاضیان خواهد رسید .

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این سامانه در راستای دولت الکترونیک راه‌اندازی شده است، یادآور شد: با مراجعه به سامانه از هدر رفت وقت و انرژی صرفه جویی شده، کارها با دقت و سرعت بیشتری انجام می‌شود .

کریمی زند با اشاره به مزایای راه‌اندازی سامانه افزود: تسریع و تسهیل در امور و تکریم ارباب رجوع، کاهش تردد و جا به جایی غیرضروری، کاهش هزینه ها، حذف بروکراسی و کاغذ بازی های ناکارآمد و کاهش اسناد بایگانی، افزایش قدرت نظارتی مدیران در سطوح مختلف سازمانی، تبادل سریع و دقیق تر اطلاعات بین دستگاه ها و سازمان های مختلف از جمله فواید راه اندازی این سامانه به شمار می رود.

وی در پایان افزایش سلامت در سطوح مختلف اداری، افزایش هماهنگی بین واحدهای مختلف سازمانی، کاهش زمان انجام برخی از فرآیندها، ایجاد عدالت در بهره مندی تمام مناطق از اطلاعات، منابع و امکانات ، امکان پیگیری پیشرفت مراحل درخواست توسط متقاضی از طریق اینترنت، امکان بررسی اعتبار مجوز صادره توسط سازمان ها و ادارات مختلف از طریق اینترنت و افزایش سطح رضایت عمومی بهره برداران و تولیدکنندگان را از دیگر فواید راه اندازی این سامانه برشمرد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید