Iranian Agriculture News Agency

رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی :

نمایش فناوری های اطلاعاتی جهاد کشاورزی؛ از امروز در بزرگ ترین رویداد تجاری صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور

دستاوردهای وزارت جهاد کشاورزی در حوزه فناوری اطلاعات در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونکی از امروز 25 تا 28 آذر ماه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

نمایش فناوری های اطلاعاتی جهاد کشاورزی؛ از امروز در بزرگ ترین رویداد تجاری صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور


دستاوردهای وزارت جهاد کشاورزی در حوزه فناوری اطلاعات در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونکی از امروز 25 تا 28 آذر ماه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
به گزارش ایانا از وزارت جهاد کشاورزی، کریم احمدی، رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارتخانه با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: در این نمایشگاه اقدام ها و دستاوردهایی که طی سه سال دولت یازدهم برای توسعه دولت الکترونیک و به منظور کاهش هزینه ها و مفاسد اداری با اسفتاده از فناوری اطلاعات انجام شده، ارایه می شود.
وی با بیان این که در نمایشگاه بین المللی الکامپ، یک غرفه 50 متری به دستاوردهای وزارت جهاد کشاورزی در بخش فناوری اطلاعات اختصاص یافته است، اظهار داشت: با هماهنگی که با برخی سازمان ها و موسسه های تابعه وزارتخانه انجام داده ایم، مجموعه دستاوردها با یک عنوان در این نمایشگاه شرکت داده خواهد شد.
احمدی افزود: در این نمایشگاه، سیستم متمرکز خدمات الکترونیکی وزارت جهاد کشاورزی که 77 خدمت از جمله صدور مجوزهای موافقت اصولی، پروانه تاسیس، پروانه بهره برداری، توسعه، تمدید و ابطال انتقال، صدور المثنی و بهسازی و نوسازی و تغییر را ارایه می دهد، شرکت داده می شود.
وی ادامه داد: این 77 خدمت در حوزه های دام و طیور، صنایع تبدیلی و تکمیلی، گیاهپزشکی، شیلات و آبزیان و قارچ های خوراکی به نمایش در خواهد آمد.
رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی سیستم الکترونیکی تالار گفت و گوی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، سامانه 1559 شرکت خدمات حمایتی، سامانه 1504 سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، سامانه درخواست تغییر کاربری و واگذاری اراضی و سامانه 131 ارتباطات مردمی سازمان امور اراضی، سامانه خرید و فروش کالاهای کشاورزی و سامانه خرید و فروش نهاده های سازمان مرکزی تعاونی روستایی را از دیگر دستاوردهای ارایه شده در این نمایشگاه عنوان کرد.
وی تصریح کرد: اکثر این سیستم ها و سامانه ها امسال نهایی و شروع به ارایه خدمات کرده اند.
احمدی وزارت جهاد کشاورزی را جزو چهار دستگاه دولتی برتر در توسعه ارتباطات الکترونیکی دانست و گفت: وزارت جهاد کشاورزی برای چهارمین بار است که در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونکی شرکت می کند.
وی در همین حال اظهار داشت: در این نمایشگاه، برای نخستین بار یک سالن به طور اختصاصی به اقدامات دستگاه های دولتی در حوزه توسعه دولت الکترونیکی از سوی وزارت فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده است.
بنابراین گزارش، این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در روزهای 25 تا 28 آذر از دستاوردهای وزارت جهاد کشاورزی در حوزه فناوری اطلاعات از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در سالن 38B دیدن کنند.

نمایشگاه الکامپ بزرگ ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید