Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد:

پرورش صدف های خوراکی برای صادرات و مشارکت بخش خصوصی در فرآوردهای زیستی دریایی

وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان بر ضرورت پرورش صدف های خوراکی با هدف صادرات، همکاری با بخش خصوصی در زمینه فرآوردهای زیستی دریایی و بهره گیری از تحقیقات علمی در اجرای برنامه ها تأکید کرد.

پرورش صدف های خوراکی برای صادرات و مشارکت بخش خصوصی در فرآوردهای زیستی دریایی

وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت پرورش صدف های خوراکی با هدف صادرات و همکاری با بخش خصوصی در زمینه فرآوردهای زیستی دریایی تأکید کرد.

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه در سفر به استان هرمزگان از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان بازدید کرد و طی این بازدید در جریان نحوه کار و کاربردهای سامانه پایش شکوفایی جبلکی، مواد مغذی و هیدروکربن های نقتی قرار گرفت .

محمود حجتی در این بازدید بر ضرورت پرورش صدف های خوراکی با هدف صادرات، همکاری با بخش خصوصی در زمینه فرآوردهای زیستی دریایی و بهره گیری از تحقیقات علمی در اجرای برنامه ها تأکید کرد .

براساس این گزارش، دستاوردهای پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان شامل برآورد میزان قابل برداشت ساردین ماهیان، ارزیابی ذخایر میگو و کفزیان تجاری، پرورش صدف های خوراکی و لب سیاه، تکثیر ماهیان زینتی، فرآوردهای زیستی دریایی، کلکسیون باکتری های بومی،
مکان یابی توسعه زیستگاه های مصنوعی دریایی، کیفیت آب های ساحلی استان هرمزگان و مدیریت جامع کشند قرمز در این نمایشگاه مورد بازدید وزیر جهاد کشاورزی قرار گرفت.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید