Iranian Agriculture News Agency

با حمایت دولت ایتالیا؛

استقبال از تولید سبز در ایتالیا/ 20 هزار کسب و کار جدید توسط جوانان تا سال 2020 ایجاد می‌شود

تولید سبز و کارآفرینی برای جوانان زیر 35 سال در حوزه کشاورزی ایتالیا با استقبال روبه‌رو شده است.

استقبال از تولید سبز در ایتالیا/ 20 هزار کسب و کار جدید توسط جوانان تا سال 2020 ایجاد می‌شود

تولید سبز و کارآفرینی برای جوانان زیر 35 سال در حوزه کشاورزی ایتالیا با استقبال روبه‌رو شده است.

به گزارش ایانا از وب‌سایت italy24 ، با توجه به به بررسی کلدیریتی " Coldiretti " (بزرگ‌ترین انجمن نمایندگی و کمک‌های کشاورزی ایتالیایی)، 20 هزار کسب و کار جدید توسط جوانان تا سال 2020 ایجاد می‌شود که این رقم بیش از 50 هزار فعلی است.

برنامه‌های توسعه روستایی به احتمال زیاد افزایش می‌یابد؛ با این که کارآفرینی جوانان در بخش های دیگر هم مطرح است، اما کشاورزی رتبه بالایی در لیست کارآفرینی به خود اختصاص داده است.

کشاورزی جدید به تولید محدود نمی‌شود؛ بلکه در زمینه فرآوری، فروش و افزایش و توسعه محصولات، فراتر از منطقه می‌اندیشد. گزارش کلدیریتی نشان می‌دهد بیش از پنج بخش در زمینه کسب وکار، توسط افراد زیر 40 سال در 9 ماه نخست سال 2016 با قابلیت های کشاورزی و دام ایجاد شده که تقریبا هفت هزار و 600 کسب وکار جدید را شامل می‌شود.

روبرتو مونکالوو رئیس کلدیریتی گفت: "تقریبا یکی از10 شرکت فعلی که توسط جوانان ‌در ایتالیا راه اندازی شده، در بخش کشاورزی است."

وی افزود: "آنچه در مقایسه با گذشته جدید است، تعداد کارآفرینی نسبت به بخش های دیگر است، این افراد کسانی هستند که سرمایه‌گذاری روی زمین و تبدیل آن به یک روش زندگی را انتخاب کردند."

همچنین، تعداد دانش‌آموختگان دانشگاه در حال افزایش است (50درصد) و تعداد افرادی که این بخش برای تحقیقات (نوآوری) انتخاب می کنند(57درصد) با افزایش روبه‌رو شده است.

این در حالی است که کلدیریتی مشخصاتی متفاوتی برای نسل جدید این کشور برشمرده است: "آماده و حاضر به خطر کردن، مقابله با چالش ها، شروع به سرمایه گذاری کسب و کار." همچنین مائوریزیو مارتینا Maurizio Martina ، وزیر کشاورزی گفته، دولت به حمایت و افزایش گردش مالی تعهد کرده است." او اشاره کرد که بودجه 2017 که در مسیر حرکت می کند با معرفی یک طرح سه ساله، همراه با مشوق های مالیاتی برای انگیزه به کارآفرینان زیر 40 سال که کسب و کار خود را در سال 2017 آغاز کنند داده می شود." وی اضافه کرد: "فرصت های جدید توسط وام بدون بهره وبا توافق با بانک سرمایه گذاری اروپا انجام می شود."

همچنین یک بخش کشاورزی نیز در آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است و ​​استفانیا جیانینی ( Stefania Giannini )، وزیر سابق آموزش، دانشگاه و پژوهش در این زمینه قراردادی با کلدیریتی برای یک پروژه مدرسه امضا کردند.

جیانینی اظهار داشت: "این البته تنها راه برای روی آوردن دانش آموزان در این حوزه نخواهد بود ، بلکه این راهی است که به آن ها در انتخاب آگاهانه و کارآفرینی کمک می‌کند."/


ترجمه: فرحناز سپهری


منبع:

http://www.italy24.ilsole24ore.com/

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید