Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان خبر داد:

اجرای 11 هزار هکتار طرح آبیاری نوین در اصفهان با اعتبار 760 میلیارد ریال

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان گفت: در سال جاری 11 هزار و 300 هکتار طرح اجرای آبیاری در دست اجرا و سه هزار و 500 هکتار طرح در حال مطالعه و سه هزار و 260 هکتار طرح در دست بررسی برای اجرا در سطح استان اصفهان داریم که به زودی اجرایی خواهد شد.

اجرای 11 هزار هکتار طرح آبیاری نوین در اصفهان با اعتبار 760 میلیارد ریال

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان گفت: بیش از 11 هزار هکتار طرح اجرای آبیاری دردست اقدام داریم که سه هزار و 500 هکتار از این طرح در حال مطالعه است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان، محسن کریمیان با بیان این مطلب گفت: در سال جاری 11 هزار و 300 هکتار طرح اجرای آبیاری در دست اجرا و سه هزار و 500 هکتار طرح در حال مطالعه و سه هزار و 260 هکتار طرح دردست بررسی برای اجرا در سطح استان اصفهان داریم که به زودی اجرایی خواهد شد .

وی بیان داشت: 760 میلیارد ریال اعتبار اجرای طرح آبیاری پیش بینی شده است که تاکنون 330 میلیارد ریال آن تخصیص داده شده است .

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان اظهارداشت: برای تجهیز و ساماندهی مراکز خدمات کشاورزی شهرستان و همچنین اجرای برنامه های آموزشی _ ترویجی کشاورزی به صورت استفاده از اوراق قرضه تفاهمنامه و هماهنگی انجام شده است که در اسرع وقت محقق خواهد شد .

وی در پایان گفت: بیش از 50 درصد تولیدات زراعی و باغی استان در حوضه زاینده رود انجام می شود که امیدواریم بارش های آتی به بخش کشاورزی استان اصفهان رونق بخشد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید