Iranian Agriculture News Agency

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی خبر داد:

پوشش بیمه ای 163 هزار روستایی و عشایری آذربایجان شرقی تا پایان آذر ماه

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گفت: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید شمار بیمه شدگان صندوق در شهرستان هشترود با رشد 32 درصدی مواجه شده است.

پوشش بیمه ای 163 هزار روستایی و عشایری آذربایجان شرقی تا پایان آذر ماه

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان آذربایجان شرقی گفت: این استان با 163 هزار بیمه شده اصلی در جایگاه نخست کشوری جذب بیمه شده قرار دارد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، محمد نظری در جلسه شورای اداری شهرستان هشترود با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: تا اول دیماه جاری 163 هزار بیمه شده اصلی در آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گرفته اند که این میزان، 45 درصد واجدین شرایط را تشکیل می دهد .

وی برون سپاری خدمات دولت در زمینه پوشش بیمه ای و واگذاری آن به دهیاری ها و تعاونی های تولید روستایی و عشایری در قالب کارگزاری را از ویژگی های مهم این صندوق برشمرد و بر ضرورت ساماندهی وضعیت کارگزاران فعلی ت أ کید کرد .

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، از نام نویسی اختیاری چهار هزار و 880 خانوار مشمول شهرستان هشترود توسط هفت دهیاری منطقه خبر داد و افزود: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید، شمار بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان در شهرستان هشترود با رشد 32 درصدی مواجه شده است .

نظری در پایان به امکان عضویت ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت در صندوق بیمه اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: کلیه افراد فاقد بیمه اجتماعی ساکن در شهرهای هشترود، نظرکهریزی و روستاهای منطقه
می توانند با هدف بهره مندی از مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت در نزدیکترین کارگزاری محل سکونت خود ثبت نام کنند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید