Iranian Agriculture News Agency

در نشست بررسی مشکلات اتحادیه تعاونی‌های گلخانه‌ای استان اصفهان عنوان شد:

گلخانه‌داران استان اصفهان با انتخاب هیئت مدیره جدید فعال تر می شوند

مجموع سطوح زیر کشت محصولات گلخانه ای شامل: سبزی و صیفی و گل و گیاه زینتی استان اصفهان یک هزار و 410 هکتار و میزان تولید سالانه سبزی و صیفی گلخانه ای استان بالغ بر 203 هزار و 914 تن است که رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

گلخانه‌داران استان اصفهان با انتخاب هیئت مدیره جدید فعال تر می شوند

مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه گلخانه‌داران استان اصفهان، مسائل و مشکلاتی که به عدم ارائه چهره فعال از اتحادیه در سطح استان و کشور منجر شده است بیان و اعلام کردند که با انتخاب هیئت مدیره جدید و تعیین خط مشی اتحادیه، تصمیمات لازم برای ادامه کار به صورت توانمند و فعال اتخاذ شود .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، در راستای بررسی مشکلات اتحادیه تعاونی‌های گلخانه‌ای استان، نشستی با حضور رئیس سازمان، قائم مقام سازمان، مدیر باغبانی سازمان و مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه گلخانه‌داران استان در سالن جلسات برگزار شد .

در این نشست مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه گلخانه‌داران استان اصفهان، مسائل و مشکلاتی که به عدم ارائه چهره فعال از اتحادیه در سطح استان و کشور منجر شده است بیان و اعلام کردند که با انتخاب هیئت مدیره جدید و تعیین خط مشی اتحادیه، تصمیمات لازم برای ادامه کار به صورت توانمند و فعال اتخاذ شود .

شایان توجه است مجموع سطوح زیر کشت محصولات گلخانه ای شامل: سبزی و صیفی و گل و گیاه زینتی استان برابر یک هزار و 410 هکتار و میزان تولید سالانه سبزی و صیفی گلخانه ای استان بالغ بر 203 هزار و 914 تن است که رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

میزان تولید سالانه گل شاخه بریده حدود 52 میلیون شاخه و گل های نشایی فصلی با تولید 30.8 میلیون نشاء رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است. در زمینه تولید گل شب بو، استان رتبه نخست کشور را داراست.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید