Iranian Agriculture News Agency

در بیست و یکمین جلسه ستاد بهره برداری استان ایلام عنوان شد:

اختصاص 100 میلیون دلار برای تسریع در اجرای پروژه های نیمه تمام شهرستان دهلران

جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در امور بهره برداری گفت: با هماهنگی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) عملیات اجرایی این پروژه ها که عمدتاً در مناطق مرزی قرار دارند و بهره برداران آن ایثارگران و عشایر منطقه هستند، به زودی شروع خواهد شد.

اختصاص 100 میلیون دلار برای تسریع در اجرای پروژه های نیمه تمام شهرستان دهلران

جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در امور بهره برداری از اختصاص 100 میلیون دلار برای تسریع در اجرای پروژه های نیمه تمام شهرستان دهلران در بیست و یکمین جلسه ستاد بهره برداری استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، شریفی راد با اعلام این خبر گفت : بیست و یکمین جلسه ستاد بهره برداری با حضور رئیس سازمان و سایر اعضاء در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد .

وی اضافه کرد: به منظور تسریع در اجرای پروژه های نیمه تمام در شهرستان دهلران هماهنگی های لازم با استاندار و فرماندهان قرار گاه خاتم الانبیاء (ص) برگزار صورت گرفته و مقرر شد برای ادامه این پروژه مبلغ 100 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی کشور به استان اختصاص یابد.

جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در امور بهره برداری یادآور شد: با هماهنگی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) عملیات اجرایی این پروژه ها که عمدتاً در مناطق مرزی قرار دارند و بهره برداران آن ایثارگران و عشایر منطقه هستند، به زودی شروع خواهد شد.

شریفی راد در پایان افزود: موضوع تشکل ها حائز اهمیت است و بر تسریع در انجام آن تأکید می شود.

گفتنی است در پایان بیست و یکمین جلسه ستاد بهره برداری استان ایلام مقرر شد ادارات مربوطه اقدامات لازم برای تسریع در انجام پروژه ها و تشکل سازی را به عمل آورند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید