Iranian Agriculture News Agency

در آیین اعطای تندیس و نشان امین‌الضرب به کارآفرینان برتر؛

رئیس اتاق تهران در حین سخنرانی از هوش رفت

وزیر صنعت، معدن و تجارت از اجرای طرحی خبر داد که در آن پیشروان کارآفرینی باید در راستای افزایش سرعت پیشرفت کشور هم‌فکری کنند.

رئیس اتاق تهران در حین سخنرانی از هوش رفت


وزیر صنعت، معدن و تجارت از اجرای طرحی خبر داد که در آن پیشروان کارآفرینی باید در راستای افزایش سرعت پیشرفت کشور هم‌فکری کنند.

به گزارش خبرنگار ایانا، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز یک‌شنبه در آیین اعطای تندیس امین‌الضرب به کارآفرینان برتر و تجلیل از پیشکسوتان عرصه اقتصاد به مناسب 133 سالگی اتاق تهران گفت: کشور ما با توجه به شرایطی که دارد، به پیشرفت و توسعه بسیار نیازمند است و این کار را کسانی می‌توانند انجام دهند که ظرفیت و استعداد آن را داشته باشند.

محمدرضا نعمت‌زاده معتقد است: باید از کارآفرینان در هر بخش و هر قسمتی از اقتصاد استفاده کرد، چرا که آنها می‌توانند به‌عنوان پیشروان و رهبران اقتصادی بقیه بخش‌ها مؤثر باشد.

وی با اشاره به اینکه عقب‌ماندگی در کشور زیاد است، افزود: طبق طرحی که تعریف کرده‌ایم، دنبال این هستیم که برای حرکت جهشی در پیشرفت اقتصاد کشور و رسیدن موفقیت‌های روز جهان با استفاده از نخبگان کارآفرین و هم‌فکری آنها، ارتقاء سطح اقتصادی و تولیدی کشور را رقم بزنیم.


فکر بدون احساس، ایجاد حرکت شتاب‌دهنده نمی‌کند

رئیس اتاق ایران در ادامه این آیین، مدیران ماندگار را کسانی دانست که در اداره سازمان، اهداف اجتماعی، انسانی و اقتصادی را دنبال کنند و در فرآیند امور، رشد و برتری انسان‌ها در سازمان و جامعه را رقم بزنند.

غلامحسین شافعی بیان کرد: اکنون تجاری در کشور هستند که شاید از نظر علمی، جایگاه چندانی نداشته باشند، اما به لحاظ تیزهوشی و تصمیم‌گیری درست در شرایط مختلف توانسته‌اند موفقیت‌های قابل توجهی را به‌دست بیاورند.

وی نقش عشق را در کامیابی انسان‌ها بیش از عقل مؤثر دانست و یادآور شد: فکر بدون احساس ایجاد حرکت شتاب‌دهنده نمی‌کند؛ بنابراین امروز نیاز به تعالی اخلاقی در جامعه احساس می‌شود که این امر می‌تواند با کارآفرینان که پیشروان اقتصادی به‌شمار می‌روند، دنبال شود.

در این مراسم، خوانساری، رئیس اتاق تهران در حین سخنرانی از هوش رفت و به زمین افتاد ، اما پس از معاینات پزشکی و رسیدگی لازم، سلامت عمومی او بعد از مدت کوتاهی حاصل شد و هم‌اکنون در حال اهدای تندیس و نشان امین‌الضرب به کارآفرین‌ها است./


V-951103-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید