Iranian Agriculture News Agency

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی اعلام کرد:

30 کیلوگرم سبوس به ازای تحویل هر کیلوگرم گوشت گوسفند

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: دامدارانی که در اجرای این طرح توزیع گوشت مشارکت کنند، به ازای هر کیلوگرم گوشت تحویلی که چهار هزار تومان ارزان تر از نرخ بازار عرضه می کنند، ۳۰ کیلوگرم سبوس با نرخ دولتی از جهاد کشاورزی تحویل می گیرند.

30 کیلوگرم سبوس به ازای تحویل هر کیلوگرم گوشت گوسفند
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی از 30 کیلو گرم سبوس به ازای تحویل هر کیلو گرم گوشت گوسفند در مشهد خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی، سیدحمید جوادی ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس نشست کمیسیون تنظیم بازار با موضوع ساماندهی تأمین گوشت قرمز گوسفندی با اتحادیه دامداران، مؤسسه صنعتی گوشت مشهد، دامپزشکی و صنف مربوطه مقرر شد اتحادیه دامداران با هماهنگی تعاونی های شهرستان ها گوشت گوسفندی بره را به صورت لاشه به نرخ چهار هزار تومان پایین تر از قیمت بازار به کشتارگاه تحویل دهند .

وی ادامه داد: این گوشت ها در 30 واحد صنفی شناسایی شده بر اساس پراکنش آن در سطح مشهد توزیع می شود .

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: دامدارانی که در اجرای این طرح مشارکت کنند به ازای هر کیلوگرم گوشت تحویلی که چهار هزار تومان ارزان تر از نرخ بازار عرضه می کنند، 30 کیلوگرم سبوس با نرخ دولتی از سازمان جهاد کشاورزی تحویل می گیرند .

جوادی افزود: طرح عرضه گوشت گوسفندی تنظیم بازار در مشهد شروع شده و بر اساس بررسی ها با توجه به قیمت گوشت قرمز در نیشابور و سبزوار مقرر شد در این زمینه برنامه ریزی و اقدام شود .

وی ادامه داد: در سایر نقاط خراسان رضوی قیمت گوشت قرمز در شرایط متعادل و مناسبی قرار دارد .

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: آنچه دراین طرح اهمیت دارد این است که بدون کاهش قیمت دام زنده و بدون ضرر و زیان تولیدکننده طرح تنظیم و تعادل قیمت ها اجراء شود و مصرف کنندگان هم از گوشت کیفی با نرخ مناسب بهره مند شوند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید