Iranian Agriculture News Agency

در 9 ماهه اول سال جاری صورت گرفت:

تصویب بیش از 900 طرح دامپروری با اعتبار 2895 میلیارد ریال در خوزستان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: در 9 ماهه اول سال جاری یک هزار و 266 طرح دام و طیور و زنبور عسل در سامانه بهیـن یاب ثبت نام شده است که پس از بررسی درخواست ها در جلسات مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیر شعب بانک های عامل 996 طرح به تصویب رسید.

تصویب بیش از 900 طرح دامپروری با اعتبار 2895 میلیارد ریال در خوزستان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان از تصویب بیش از 900 طرح ثبت شده در سیستم بهین یاب در 9 ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، محمد مشکورزاده با اعلام این خبر گفت: در 9 ماهه اول سال جاری یک هزار و 266 طرح دام و طیور و زنبور عسل در سامانه بهیـن یاب ثبت نام کرده اند که پس از بررسی درخواست ها در جلسات مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیر شعب بانک های عامل 996 طرح به تصویب رسید .

وی افزود: میزان اعتبار تصویب شده 2 هزار و 895 میلیارد ریال بوده است که مبلغ یک هزار و 827 میلیارد ریال سرمایه در گردش برای 738 طرح و یک هزار و 67 میلیارد ریال نیز برای 258 طرح دیگر در قالب تسهیلات اساسی به متقاضیان پرداخت شده است .

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان ادامه داد: تاکنون 213 نفر اقدام به تشکیل پرونده کرده و تسهیلات جذب شده 355 میلیارد ریال بوده است .

مشکورزاده اظهار امیدواری کرد با تخصیص این اعتبارات شاهد کاهش قیمت تمام شده محصــولات و اقتصادی تر نمودن صنعت دامپروری استان باشیم.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید