Iranian Agriculture News Agency

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان امیدیه استان خوزستان عنوان کرد:

راه اندازی 13 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در امیدیه با اعتبار 2 میلیارد ریال

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان امیدیه گفت: در حال حاضر زنان روستایی عضو صندوق های اعتبارات خرد زنان در زمینه های کشاورزی، پرورش طیور، پرورش دام سبک و سنگین، فرآوری و بسته بندی سبزیجات، پخت انواع نان و شیرینی های سنتی و... در سطح روستاهای شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

راه اندازی 13 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در امیدیه با اعتبار 2 میلیارد ریال

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان امیدیه از راه اندازی 13 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 600 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، سید داوود علوی فرد با اعلام این مطلب گفت: 13 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با همکاری صندوق کارآفرینی امید شهرستان، دفتر بانوان استانداری خوزستان، کارشناسان و پیگیری ناظر امور زنان شهرستان امیدیه در سال جاری راه اندازی شده است .

وی با بیان این مطلب که هدف از راه اندازی این صندوق ها توانمندسازی و بهبود کارکرد زنان در مدیریت، تصمیم گیری و اجرا در محیط خانواده و جامعه روستایی است،اظهار داشت: این صندوق ها در قالب گروه های 20 تا 30 نفره در 13 روستا با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 600 ملیون ریال در شهرستان راه اندازی شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان امیدیه ادامه داد: تاکنون مبلغ دو میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات با نرخ سود 4 درصد به 390 نفر از زنان روستایی در سطح 13 روستا اعطاء شده است .

علوی فرد در پایان افزود: در حال حاضر زنان روستایی عضو صندوق های اعتبارات خرد زنان که تسهیلات خود را دریافت کرده اند، در زمینه های کشاورزی، پرورش طیور، پرورش دام سبک و سنگین، فراوری و بسته بندی سبزیجات، پخت انواع نان و شیرینی های سنتی و... در سطح روستاهای شهرستان مشغول به فعالیت هستند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید