Iranian Agriculture News Agency

اتحادیه عمومی کارگران کشاورزی (GAWU) از رئیس جمهوری غنا خواستار شد

به کشاورزان وام کشاورزی بدهید/ نبود سیاست‌ها برای سرمایه‌گذاری منجر به تضعیف کشاورزان می‌شود

اتحادیه عمومی کارگران کشاورزی (GAWU) از رئیس جمهوری غنا خواستار اتخاذ سیاستی برای وادار کردن بانک‌های تجاری در کشور به‌منظور تخصیص وام به بخش کشاورزی شدند.

به کشاورزان وام کشاورزی بدهید/ نبود سیاست‌ها برای سرمایه‌گذاری منجر به تضعیف کشاورزان می‌شود

اتحادیه عمومی کارگران کشاورزی ( GAWU ) از رئیس جمهوری غنا خواستار اتخاذ سیاستی برای وادار کردن بانک‌های تجاری در کشور به‌منظور تخصیص وام به بخش کشاورزی شدند.

به گزارش ایانا از وب‌سایت GhanaWeb ، این در حالی است که نبود سیاست‌ها برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی منجر به تضعیف کشاورزان می‌شود.

Edward Kareweh دبیرکل GAWU ، اظهار داشت: "سیاست بسیاری از کشورهای پیشرفته، با هدف افزایش به سبد غذایی مردمشان تدوین می‌شود."

وی اظهار تأسف کرد که GAWU پیشنهادهایی را به دولت‌های گذشته داده، اما فایده‌ای نداشته است. این پیشنهادها در تمام دوره‌ها داده شده، با این تفاوت که دولت کاری در مورد آن انجام نداده است.

وی گفت: "ما از دولت می‌خواهیم که تا درصدی از وام بانک‌ها را در سال به کشاورزی اختصاص دهد." او اشاره کرد که صنعت بانکداری یکی از سودآورترین بخش‌ها است، از این رو می‌تواند وجوه بخش کشاورزی را که یکی از حیاتی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌هاست، تأمین کند.

وی افزود: "بانک غنا از ثروتمندترین و سودآورترین بانک‌های آفریقا است، اما به چه دلیل تاکنون قادر به اعطای وام به بخش کشاورزی نبوده است؟ چرا دولت سیاستی را اتخاد نمی‌کند تا بخشی از اعتبارات به بخش کشاورزی اختصاص یابد؟ چرا که کشاورزی بخش بسیار مهم از اقتصاد است و نیاز به اعتبار دارد تا بتواند به روز شود و توسعه یابد."/

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید