Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

رعایت قرنطینه از بروز خسارت به واحدهای دام و طیور جلوگیری می‌کند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بخش کشاورزی به لحاظ اهمیت و حساسیت در تأمین امنیت غذایی و وابستگی آن با شرایط آب و هوایی باید تدابیر بیشتری برای کاهش مخاطرات کشاورزی برای آن اندیشیده شود تا با مشکل مواجه نشود.

رعایت قرنطینه از بروز خسارت به واحدهای دام و طیور جلوگیری می‌کند

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: رعایت اصول و مسایل بهداشتی و قرنطینه ای در واحدهای تولیدی دام و طیور از بروز خسارت به این واحد ها جلوگیری می کند .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، علی اکبر متقی فرد در جلسه مخاطرات خشکسالی و سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی که با حضور مدیر کل بحران استانداری قزوین برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: رعایت موازین بهداشتی و قرنطینه ای در واحدهای تولیدی مانع از خسارت سنگین به واحدهای تولیدی کشاورزی می شود، بنابراین باید توجه ویژه ای به این امر شود .

وی اظهار داشت: بخش کشاورزی به لحاظ اهمیت و حساسیت در تأمین امنیت غذایی و وابستگی آن با شرایط آب و هوایی باید تدابیر بیشتری برای کاهش مخاطرات کشاورزی برای آن اندیشیده شود تا با مشکل مواجه نشود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: مدیریت مخاطرات کشاورزی فرآیندی است که سطح تحمل خطرات کشاورزی را در بخش کشاورزی شناسایی و این اطلاعات را در راستای تصمیم گیری برای اقدامات مربوط به کاهش اثرات مخاطرات و مقابله با آنها به کار می برد .

متقی فرد در پایان بر لزوم اهمیت ارائه آموزش و انتقال دانش نوین روز به کشاورزان، بهره برداران و واحدهای تولیدی بخش کشاورزی تأکید کرد .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید