Iranian Agriculture News Agency

در دهه مبارک فجر صورت می گیرد:

افتتاح ۱۲۱ پروژه آب و خاک در استان کردستان با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: با افتتاح این پروژه ها ۱۱۸ روستا در قالب ۲۱۸ خانوار با جمعیت بالغ بر ۸۳۹ نفر از این خدمات بهره مند می شوند.

افتتاح ۱۲۱ پروژه آب و خاک در استان کردستان با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از افتتاح ۱۲۱ پروژه آب و خاک با اعتبار ۲۴ میلیارد و 10 میلیون ریال در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، فرزاد حسنی با بیان این مطلب اظهارداشت :‌ در دهه مبارک فجر امسال ۱۲۱ پروژه آب و خاک با اعتبار ۲۴ میلیارد و 10 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد .
وی افزود: ۱۱۶ مورد آبیاری تحت فشار در سطح ۲۵۷ هکتار، احداث جاده بین مزارع به طول 2.4 کیلومتر از پروژه های دهه مبارک فجر امسال است .

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی تأکیدکرد: احداث و بهسازی کانال آبیاری عمومی به طول ۲۲۰ متر و احداث دو مورد استخر ذخیره آب کشاورزی با حجم ۵۶۵ متر مکعب و انتقال آب با لوله به طول 2.1 کیلومتر در سطح روستاهای تابعه استان از دیگر پروژه های ایام دهه فجربه شمار می رود.

حسنی گفت: با افتتاح این پروژه ها تعداد ۱۱۸ روستا در قالب ۲۱۸ خانوار با جمعیت بالغ بر ۸۳۹ نفر از این خدمات بهره مند می شوند.

وی در پایان یادآور شد: مبلغ اعتبارات هزینه شده برای اجرای این پروژه ها ۲۴ میلیارد و 10 میلیون ریال است که از این مقدار مبلغ ۱۷ میلیارد و 528 میلیون ریال ازمحل اعتبارات دولتی، یک میلیارد و 550 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و چهار میلیارد و 932 میلیون ریال نیز از محل خودیاری و سرمایه شخصی بهره برداران تأمین شده است.



انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید