Iranian Agriculture News Agency

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان یزد اعلام کرد:

برگزاری جشن‌های دهه فجر در 600 روستای استان یزد

رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان یزد گفت: افتتاح مدارس عشایری، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، واکسیناسیون دام، اجرای چند پروژه راهسازی عشایری و روستایی و همچنین مسابقات ورزشی و فرهنگی از برنامه های دهه فجر ۹۵ در مناطق روستایی استان یزد خواهد بود.

برگزاری جشن‌های دهه فجر در 600 روستای استان یزد

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان یزد از برگزاری جشن‌های دهه فجر در 600 روستا در دهه فجر امسال در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، سیدمحمد موسوی با بیان این مطلب اظهار کرد: دهه فجر دهه ذکر و یادآوری و عید ملی ما است و از فرصت های بسیار مهمی است که باید دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود و در این راستا جشن ها و برنامه‌های دهه فجر امسال در ششصد روستای استان برگزار می شود .

وی افزود: برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه ها پنج کارگروه قرآنی و فرهنگی، ورزشی و زنان، تبلیغات و اطلاع رسانی، پشتیبانی و اجرایی و کارگروه نظارت و ارزیابی تدوین شده است .

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان یزد ادامه داد: برنامه های این کمیته براساس عناوین روزهای مبارک دهه فجر در روستاهای استان و دو منطقه عشایرنشین شهرستان ابرکوه و نیز خاتم اجرایی خواهد شد .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی استان یزد گفت: از مهم ترین برنامه هایی که در این کمیته اجرا شده و می شود برگزاری مسابقات قرآنی ویژه روستاییان و عشایر است که در مرحله شهرستانی در رشته های حفظ، قرائت و مفاهیم برگزار و در مرحله استانی در حال اجراست .

موسوی افزود: شناسایی و تجلیل از نخبگان روستاها، مسابقات کتابخوانی، زنگ انقلاب و ساماندهی ستادهای مردمی از دیگر برنامه های پیش بینی شده کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر به شمار می رود.

رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان یزد گفت: افتتاح مدارس عشایری، نمایشگاه صنایع دستی، واکسیناسیون دام، اجرای چند پروژه راهسازی عشایری و روستایی و همچنین مسابقات ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه های دهه فجر ۹۵ در مناطق روستایی استان یزد خواهد بود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید