Iranian Agriculture News Agency

در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا به مناسبت دهه مبارک فجر اعلام شد:

بهره‌برداری از 23 پروژه کشاورزی در استان ایلام با اعتبار 25 میلیارد ریال/ کلنگ‌زنی سیلوی 1000 تنی در چرداول

آیین کلنگ‌زنی سیلوی یک‌هزار تنی در شهرستان چرداول با اعتبار 20 میلیارد ریال با هدف ذخیره‌سازی گندم، اشتغال‌زایی برای پنج نفر و بهره‌مندی 15 خانوار از برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال در استان ایلام است.

بهره‌برداری از 23 پروژه کشاورزی در استان ایلام با اعتبار 25 میلیارد ریال/ کلنگ‌زنی سیلوی 1000 تنی در چرداول


مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از افتتاح و بهره‌برداری از 23 پروژه در بخش کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر امسال در این استان خبر داد.

ربیع جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا با بیان این مطلب گفت: جمع کل سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بخش کشاورزی در دهه مبارک فجر در استان بیش از 25 میلیارد ریال است.

وی تعداد کل پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر سال 95 را 23 پروژه عنوان کرد و افزود: با افتتاح این تعداد پروژه برای سه‌هزار و 143 نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام بیان کرد: بیشترین تعداد این پروژه‌ها مربوط به بخش آب و خاک با 15 پروژه است. اجرای شبکه‌های آبیاری، آبیاری تحت فشار و بارانی، ساخت کانال آبرسانی و ایستگاه پمپاژ مربوط به پروژه‌های آب و خاک می‌شود.

جهانگیری با اشاره به افتتاح چهار پروژه در زمینه شیلات در استان ادامه داد: پروژه‌های مربوط به شیلات شامل دو مورد پرورش ماهی در قفس و ساخت استخر دومنظوره است.

وی بهره‌برداری از چهار طرح در زمینه امور تولیدات دامی در استان را شامل افتتاح گاوداری شیری، کشتارگاه طیور و دو واحد مرغداری گوشتی اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام کلنگ‌زنی سیلوی یک‌هزار تنی در شهرستان چرداول را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در استان اعلام کرد و یادآور شد: برای ساخت این سیلو 20 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

جهانگیری ذخیره‌سازی گندم، اشتغال‌زایی برای پنج نفر و بهره‌مندی 15 خانوار را از اهداف ساخت سیلوی یک‌هزار تنی در شهرستان چرداول برشمرد.

وی بازدید از پروژه‌های کشاورزی و اداره منابع طبیعی (جایگاه‌های سوخت فسیلی)، طرح زهکشی یک‌هزار هکتاری و دوهزار هکتاری و سامانه گرمسیری هشت‌هزار و 350 هکتاری در مهران، کشتارگاه مرغ با ظرفیت 10 هزار قطعه در سیروان و بوجاری بذر گندم پنج‌هزار تنی دهلران را از دیگر برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ایلام اعلام کرد.

جهانگیری در پایان تعداد خانوار برخوردار از این پروژه‌ها را سه‌هزار و 143 خانوار اعلام کرد و اظهار داشت: با افتتاح این پروژه‌ها دوهزار 780 شغل در استان تثبیت می‌شود./

A-951113-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید