Iranian Agriculture News Agency

آب باران با گاز طبیعی چشمه‌‌ای با قدمت 2234 ساله از جنوب فرانسه در ایران

آب معدنی گازدار "پرییر" قدم به بازار ایران گذاشت

شرکت نستله واترز ایرانیان، توزیع آب معدنی گازدار "پرییر" را آغاز کرد.

آب معدنی گازدار "پرییر" قدم به بازار ایران گذاشت

شرکت نستله واترز ایرانیان، توزیع آب معدنی گازدار "پرییر" را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایانا ، علیرضا سرابچی، مدیرکل ارتباطات و سرویس‌های بازاریابی شرکت نستله در ایران، درباره این خبر گفت: "با همکاری مراجع مربوطه، مجوز واردات رسمی آب معدنی گازدار "پرییر" دریافت شده و به‌تازگی این محصول به‌طور قانونی در فروشگاه‌ها در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته است."

وی همچنین افزود: "نستله، شرکتی پیشگام در تغذیه، سلامتی و تندرستی است که آبرسانی مناسب به بدن نیز از اولویت‌های این شرکت برای ساخت آینده‌ای سالم‌تر است."

آب معدنی گازدار "پرییر" در حقیقت آب باران با گاز طبیعی چشمه‌ای است که 218 سال پیش از میلاد در شهری به نام ورژز ( Vergéze ) در جنوب فرانسه کشف و در سال 1863 توسط ناپلئون سوم به‌طور رسمی به‌عنوان آب معدنی و طبیعی اعلام شد. در سال 1898 لوییس پرییر، متخصص آب درمانی پس از خرید این شرکت، نام خود را روی آن نهاد.


پس از تعطیلی کارخانه در دوران جنگ جهانی دوم و با توجه به پتانسیل بالای آن، این کارخانه مجدداً راه‌اندازی شد. سرانجام شرکت نستله در سال 1992 این شرکت ( Perrier ) را خریداری کرد.

کارخانه پرییر، منبع آب معدنی با گاز کربن طبیعی در جهان شناخته می‌شود و طراحی متمایز بطری‌های آن برگرفته از ظاهر نوعی وسیله ورزشی در کشور هند است.

امروزه این نوشیدنی طبیعی یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌ها در سطح جهان شناخته می‌شود./

S-951116-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید