Iranian Agriculture News Agency

دانشگاه نیومکزیکو برنامه‌ای برای حمایت از نوآوری در بخش کشاورزی راه‌اندازی کرد

برنامه‌ای برای کاهش کاغذبازی و بهبود بهره‌وری در بخش کشاورزی/ سرمایه‌گذاری برای حمایت از نوآوری و کارآفرینی در بخش کشاورزی در دانشگاه نیومکزیکو

برنامه‌ای از سوی دانشگاه ایالتی نیومکزیکو ارائه شده است که به کسانی که دنبال توسعه ایده‌های جدید مربوط به فناوری‌های کشاورزی هستند، کمک می‌کند.

برنامه‌ای برای کاهش کاغذبازی و بهبود بهره‌وری در بخش کشاورزی/ سرمایه‌گذاری برای حمایت از نوآوری و کارآفرینی در بخش کشاورزی در دانشگاه نیومکزیکو

برنامه‌ای از سوی دانشگاه ایالتی نیومکزیکو ارائه شده است که به کسانی که دنبال توسعه ایده‌های جدید مربوط به فناوری‌های کشاورزی هستند، کمک می‌کند.

به گزارش ایانا از وب‌سایت New Mexico State University ، AgSprint ،توسط Arrowhead Technology Incubator (1) راه‌اندازی شده و یک برنامه سرمایه‌گذاری پنج ماهه، برای حمایت از نوآوری در بخش کشاورزی طراحی شده است. AgSprint به‌عنوان یک تسهیل‌کننده عمل می‌کند که برای پیوند دادن کارآفرینان کشاورزی به تأمین مالی و اعتبار هیأت علمی دانشگاه‌ها و شرکای شرکت‌ها خواهد بود.

Zetdi Sloan ، مدیر Arrowhead Technology Incubator گفت: "این برنامه به کسانی که دنبال سرمایه‌گذاری و ارتباط با صنعت و یا شرکای توسعه برای بهبود کارآیی و بهره وری در بخش کشاورزی هستند، مفید است. این برنامه به متقاضیان در بخش های کسب و کار، کاهش کاغذ بازی، بهبود بهره وری و تجارت الکترونیک کمک می کند. همچنین در زمینه فناوری هایی همچون هواپیماهای بدون سرنشین و تکنولوژی روباتیک برای نظارت، میزان رطوبت، آفت کش ها و کود استفاده از تجهیزات، و همچنین برای توسعه ارقام جدید بذر و پیش بینی بازده محصول و قیمت کالاها کاربرد دارد."

وی افزود: "در سه هفته نخست، برنامه از مدل ICORPS که آزمونی برای امکان سنجی سرمایه‌گذاری است، پیروی می‌کند. همچنین دانش‌آموختگان می‌توانند دو هزار دلار را دریافت خواهند کرد و بنیاد ملی علوم برای برنامه ملی ICORPS ، 50 هزار دلار در نظر گرفته است. علاوه بر این، متقاضیان قادر به دریافت کمک‌های مالی به ارزش 650 دلار، به‌منظور پوشش هزینه‌های خدمات از قبیل نوشتن فنی، توسعه وب‌سایت، مشاوره برای ثبت اختراعات و صدور مجوز فناوری، مشاوره در حوزه مقررات (رگولاتوری) خواهند بود."

رولاندو فلورس، رئیس دانشکده علوم محیط زیست و کشاورزی و مصرف‌کننده ( College of Agricultural, Consumer and Environmental Sciences ) و حمایت‌کننده از AgSprint گفت: " AgSprint یک دستاورد بزرگ برای دانشکده ما به‌شمار می‌رود که می‌توان با دانش و تخصص به پیشبرد تجارت محصولات کشاورزی که روی اقتصاد کشور تأثیرگذار است، کمک کرد."

مأموریت AgSprint برای مشارکت یکسان دولتی و خصوصی برای پر کردن شکاف بین آنچه که مردم نیاز دارند و آنچه دولت‌ها می‌توانند ارائه کنند، خواهد بود. AgSprint در حال توسعه روی ایده‌ها در زمینه‌هایی همچون بهداشت دام و تغذیه، انرژی زیستی، هواپیماهای بدون سرنشین و رباتیک، تکنولوژی مواد غذایی، ایمنی و قابلیت ردیابی و خاک و فناوری محصول و بسیاری موضوعات دیگر است.

با گرد هم آوردن محققان، مشاوران نظارتی و عمومی تأمین‌کنندگان مالی خصوصی/ دولتی، کارشناسان کسب و کارکشاورزی و منابع فنی، AgSprint می تواند گنجینه ای از دانش را ارائه کند.

همچنین بودجه AgSprint ، توسط برنامه توسعه اقتصادی دانشگاه ایالات متحده ( U.S. Economic Development Administration University Center program ) و شرکت گاز نیومکزیکو تأمین می‌شود./


ترجمه: فرحناز سپهری


پی‌نوشت:

1- مرکزی در دانشگاه که ابزار و منابع مورد نیاز برای تبدیل ایده به واقعیت و کسب درآمد را ارائه می‌دهد. ATI کمک می‌کند تا کارآفرینان بتوانند با همکاری شرکا به توسعه کسب و کار اقدام کنند. این مرکز در زمینه کسب و کار پایدار، خدمت به مشتریان واقعی و تولید درآمد فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید