Iranian Agriculture News Agency

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت؛

افتتاح چند طرح کشاورزی در استان کرمانشاه

افتتاح مجتمع سردخانه‌ای ۱۲ هزار و ۵۰۰ تنی در کرمانشاه، سیستم ۱۰۰ هکتاری آبیاری تحت فشار در شهرستان کرمانشاه، مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در در روستای خرم‌آباد علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان و فرآوری و بسته‌بندی آجیل از پروژه‌های بود که به مناسبت دهه فجر و با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح چند طرح کشاورزی در استان کرمانشاه

چند طرح کشاورزی در استان کرمانشاه با حضور معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایانا از کرمانشاه، افتتاح مجتمع سردخانه‌ای ۱۲ هزار و ۵۰۰ تنی در کرمانشاه از جمله طرح های افتتاحی جهاد کشاورزی با حضور معاون وزیر جهاد در کرمانشاه بود که اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای آن صورت گرفته است.

از ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در این طرح حدود ۷۲ میلیارد ریال به صورت تسهیلات بانکی بوده است و ۱۴ نفر نیز در این واحد تولیدی مشغول به فعالیت شده اند.

همچنین و طی سفر معاون وزیر کشاورزی به استان کرمانشاه، سیستم ۱۰۰ هکتاری آبیاری تحت فشار در شهرستان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

معاون وزیر جهاد کشاورزی همچنین از چند واحد گلخانه ای در استان بازدید کرد.



افتتاح طرح مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای و طرح "فرآوری و بسته‌بندی آجیل"

افتتاح مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در در روستای خرم‌آباد علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان روانسر با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های افتتاحی بود.

سه میلیارد ریال از اعتبار و سرمایه این طرح از محل تسهیلات بانکی تأمین شده و ظرفیت تولید ۶۰ هزار تن گوشت مرغ در سال را دارد.

افتتاح طرح "فرآوری و بسته‌بندی آجیل" از دیگر طرح های استان کرمانشاه بود که به مناسبت دهه فجر و با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید