Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال اعلام کرد:

فعالیت هفت صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در شهرستان خلخال

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال گفت: هم‌اکنون هفت صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با 350 نفر عضو در این شهرستان فعالیت می‌کنند که با هدف توانمندسازی زنان روستایی از طریق دسترسی سریع و آسان آنان به تسهیلات و اعتبارات و نیز ارتقاء روحیه مشارکت اجتماعی و کسب مهارت‌های فردی از طریق ارائه برنامه‌های آموزشی و ترویجی به آنان تشکیل شده است.

فعالیت هفت صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در شهرستان خلخال

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال از فعالیت هفت صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با 350 نفر عضو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایانا از اردبیل، هادی ذبیحی در بازدید از فعالیت های زنان روستایی عضو صندوق اعتبارات خرد در روستای علی آباد با بیان این مطلب افزود: نقش مؤثر و جایگاه ویژه زنان روستایی در توسعه روستاها و کمک به افزایش درآمد سالانه اقتصادی خانوار بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی گفت: باید از این تشکل ها حمایت های فراگیر کرد تا دسترسی آسان به منابع مالی و اعتباری داشته باشند و از آموزش های ترویجی و مهارتی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان بهره مند شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال افزود: هم اکنون هفت صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با 350 نفر عضو در این شهرستان فعالیت می کنند که تمامی این صندوق ها با حمایت وزارت جهاد کشاورزی با هدف توانمندسازی زنان روستایی از طریق دسترسی سریع و آسان آنان به تسهیلات و اعتبارات و نیز ارتقاء روحیه مشارکت اجتماعی و کسب مهارت های فردی از طریق ارائه برنامه های آموزشی و ترویجی به آنان و افزایش سطح درامد خانوارهای کم درآمد تشکیل شده است.

ذبیحی یادآور شد: پیش بینی مدیریت جهاد شهرستان این است که با توجه به استقبال زنان روستایی تعداد این صندوق ها در شهرستان افزایش یابد.

وی در پایان به حضور اعضای این صندوق ها در نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی و عشایری در دهه مبارکه فجر امسال در بخش های سه گانه شهرستان اشاره کرد و از مساعدت و پیگیری فرمانداری شهرستان در ارائه تسهیلات بانکی از سوی صندوق کارآفرینی امید قدردانی کرد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید