Iranian Agriculture News Agency

در همایش ملی کاربرد داروی طبیعی و گیاهی در شهرکرد عنوان شد:

اختصاص 4200 هکتار از اراضی شهرکرد به گیاهان دارویی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با برنامه‌ریزی و هدف گذاری مجموعاً هفت‌هزار 100 هکتار از اراضی مستعد و شناسایی شده استان را به کشت باغات دیم، گیاهان دارویی و گل محمدی اختصاص می دهد که تاکنون در سال جاری چهارهزار و 200 هکتار از این میزان از اراضی عملیاتی شده است.

اختصاص 4200 هکتار از اراضی شهرکرد به گیاهان دارویی

همایش ملی کاربرد داروی طبیعی و گیاهی باحضور استادان برجسته و محققان و دانشجویان علاقه‌مند در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، در این همایش ذبیح اله غریب رئیس سازمان با ارائه مطالبی در زمینه تاریخچه و کاربرد گیاهان دارویی و طبیعی افزود: سازمان جهادکشاورزی استان با برنامه‌ریزی و هدف گذاری مجموعاً هفت‌هزار 100 هکتار از اراضی مستعد و شناسایی شده استان را به کشت باغات دیم، گیاهان دارویی و گل محمدی اختصاص می دهد که تاکنون درسال جاری چهارهزار و 200 هکتار از این میزان از اراضی عملیاتی شده است .

دراین همایش 178 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که 123 مقاله برای ارائه در همایش پذیرفته شده است که تمامی این مقالات علمی و تحقیقاتی در زمینه کاربرد گیاهان دارویی توسط استادان و محققان ارائه شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید