Iranian Agriculture News Agency

مدیر صنایع کشاورزی استان خوزستان خبر داد:

صدور 7 فقره پروانه بهره‌برداری و جواز تأسیس صنایع تبدیلی در خوزستان با سرمایه گذاری 314 میلیارد ریال

مدیر صنایع کشاورزی استان خوزستان گفت: این طرح ها در زمینه احداث کشتارگاه و سردخانه دو مداره، تولید کنسرو و فرآوری قارچ، فرآوری پوست خام و پشم، پاک کردن و بسته بندی حبوبات، تولید خوراک دام و طیور و بسته بندی تخم مرغ است.

صدور 7 فقره پروانه بهره‌برداری و جواز تأسیس صنایع تبدیلی در خوزستان با سرمایه گذاری 314 میلیارد ریال

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان از صدور هفت فقره پروانه بهره برداری و جواز تأسیس صنایع تبدیلی با سرمایه گذاری بیش از 314 میلیارد ریال در بهمن ماه سال جاری در این استان خبر داد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، سید عباس موسوی با بیان این مطلب گفت: در بهمن ماه سال جاری هفت فقره پروانه بهره برداری و جواز تأسیس صنایع تبدیلی توسط صنایع کشاورزی در استان خوزستان صادر شد .

وی افزود: از این تعداد یک فقره پروانه بهره برداری به ظرفیت یک هزار و 500 تن و سرمایه گذاری 900 میلیون ریال و شش فقره جواز تأسیس به ظرفیت 33 هزار و 710 تن با سرمایه‌گذاری 313 میلیارد و 287 میلیون ریال بوده است .

مدیر صنایع کشاورزی استان خوزستان ادامه داد: این طرح ها در زمینه احداث کشتارگاه و سردخانه دو مداره، تولید کنسرو و فرآوری قارچ، فرآوری پوست خام و پشم، پاک کردن و بسته بندی حبوبات، تولید خوراک دام و طیور و بسته بندی تخم مرغ است.

موسوی در پایان با بیان اینکه با اجرای این طرح ها برای 123 نفر اشتغال ایجاد می شود، اظهار داشت: این طرح ها در شهرستان های شوشتر، دزفول، آبادان، اهواز، اندیمشک و خرمشهر اجراء می شوند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید