Iranian Agriculture News Agency

پروژه Sustainable Futures انجام شد

آینده‌ای پایدارتر و انعطاف‌پذیر برای صنعت مواد غذایی و نوشیدنی بریتانیا

12 کشاورز از کارخانه Aunt Bessie، در منطقه‌ای در یورکشایر انگلستان بازدید کردند تا ببینند که چگونه گندم به‌صورت محلی رشد یافته به پودینگ منجمد معروف یورکشایر تبدیل می‌شود. این تور بازدید توسط Sustainable Futures، سرپرستی شده بود و گفتنی است که Sustainable Futures، بخشی از یک برنامه برای بهبود پایداری مواد غذایی و نوشیدنی با پیوند دادن فراوران مواد غذایی و کشاورزان با برندهای جهانی در طول زنجیره تأمین است.

آینده‌ای پایدارتر و انعطاف‌پذیر برای صنعت مواد غذایی و نوشیدنی بریتانیا

12 کشاورز از کارخانه Aunt Bessie ، در منطقه‌ای در یورکشایر انگلستان بازدید کردند تا ببینند که چگونه گندم به‌صورت محلی رشد یافته به پودینگ منجمد معروف یورکشایر تبدیل می‌شود. این تور بازدید توسط Sustainable Futures ، سرپرستی شده بود و گفتنی است که Sustainable Futures ، بخشی از یک برنامه برای بهبود پایداری مواد غذایی و نوشیدنی با پیوند دادن فراوران مواد غذایی و کشاورزان با برندهای جهانی در طول زنجیره تأمین است.

به گزارش ایانا از وب‌سایت farminguk ، شرکای این پروژه شامل بیش از 120 کشاورز و تولیدکنندگان عمده و ازجمله William Jackson Food Group است و Sustainable Futures ، با کشاورزان برای به اشتراک گذاشتن دانش، انجام مناسب‌ترین عمل و راه‌حل‌های نوآورانه درگیر است و در راستای سازگار با محیط زیست و با کاهش هزینه‌ها و تولید محصول سودآور عمل می‌کند.

Steve Cann ، همکار مدیر پروژه Sustainable Futures ، گفت: "ما واقعا خوشحال هستیم که شرکای کشاورزی ما این فرصت را دارند تا مکانی از بازدید کنند که نشان می‌دهد که محصولات آنها در نهایت چگونه و به چه شیوه‌ای استفاده می‌شود."

وی افزود: "رویداد " Walk the Supply Chain "، مربوط به این پروژه، به ارتباط پایدار و یک درک بهتر از چالش‌های مربوط به شرکای زنجیره تأمین می‌پردازد. اطلاعات به اشتراک گذاشته کمک می‌کند تا به ایجاد آینده‌ای پایدارتر و انعطاف‌پذیر برای صنعت مواد غذایی و نوشیدنی بریتانیا بیانجامد."

William Jackson Food Group ، به‌عنوان شریک در سال 2015 به این پروژه پیوسته و هدف آن بهبود بیشتر روابط با تأمین‌کنندگان محلی و توسعه طرح‌های ابتکاری برای بهبود بهره‌وری در حالی که منابع برای نسل‌های آینده حفظ شود.

گاوین میلیگان، مدیر گروه غذایی ویلیام جکسون، گفت: "ما یک کسب و کار مسئولانه هستیم و به خود می‌بالیم که به همکاری نزدیک با تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان دست یافته‌ایم. تمام صنعت باید با هم کار کنند و به‌طور مستمر برای یافتن راه‌هایی برای تضمین آینده‌ای پایدار اقدام کنند و ما بسیار خوشحال هستیم که بخشی از این طرح به‌شمار می‌آییم."/

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید