Iranian Agriculture News Agency

در نخستین روز از هفته منابع طبیعی صورت گرفت:

بهره‌برداری از 800 هکتار عرصه جنگل‌کاری شده در کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: این پروژه در راستای اقتصاد مقاومتی و با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان با کاشت 320 هزار اصله نهال و همچنین کشت گیاهان دارویی در زیر اشکوب این طرح به انجام رسیده است.

بهره‌برداری از 800 هکتار عرصه جنگل‌کاری شده در کردستان

در نخستین روز از هفته منابع طبیعی 800 هکتار عرصه جنگل‌کاری شده در استان کردستان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، در نخستین روز از هفته منابع طبیعی که روز درختکاری نام‌گذاری شده است، 800 هکتار عرصه جنلگل کاری شده با حضور استاندار استان کردستان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در روستای تودار ملای شهرستان سنندج افتتاح شد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه در راستای اقتصاد مقاومتی و با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان بوده که با کاشت 320 هزار اصله نهال و همچنین کشت گیاهان دارویی در زیر اشکوب این طرح به انجام رسیده است .

کریم ذوالفقاری با اشاره به تداخلات زمین های کشاورزی با منابع طبیعی یادآورشد: رفع تداخل طبق قانون رفع تداخل اراضی کشور و براساس تفسیر عکس های هوایی در استان اجرا خواهد شد و حق به حق‌دار خواهد رسید .

وی با بیان اینکه از یک میلیون و 200 هزار هکتار اراضی کشاورزی همگی تداخل دارند، افزود: از تمام فارغ التحصیلان کشاورزی دعوت می کنیم برای احداث باغات دیم با همکاری جهادکشاورزی شهرستان اقدام کنند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید