Iranian Agriculture News Agency

معاون کنگره ملی خلق چین:

نقش آموزش رؤسای روستا در کاهش فقر بسیار مهم است

"به‌منظور کاهش فقر در مناطق روستایی، باید پول بیشتری به آموزش سرپرستان روستاها اختصاص یابد، چراکه آنها در خط مقدم برنامه فقرزدایی، قرار دارند." این سخنان را Li Liancheng، معاون کنگره ملی خلق چین (NPC deputy) از روستای Xixin استان هنان چین، بیان کرد.

نقش آموزش رؤسای روستا در کاهش فقر بسیار مهم است

"به‌منظور کاهش فقر در مناطق روستایی، باید پول بیشتری به آموزش سرپرستان روستاها اختصاص یابد، چراکه آنها در خط مقدم برنامه فقرزدایی، قرار دارند." این سخنان را Li Liancheng ، معاون کنگره ملی خلق چین ( NPC deputy ) از روستای Xixin استان هنان چین، بیان کرد.

به گزارش ایانا از وب‌سایت chinadaily ، وی گفت: "روستا، میدان اصلی مبارزه با فقر است. تنها زمانی که رئیس روستا بداند که چگونه می تواند برای از بین فقر روستائیان به کمک آنها بیاید، فقر زدایی با سرعت بیشتری انجام می‌شود."

معاون کنگره ملی خلق چین از راه اندازی نخستین اکادمی آموزش روسای روستا در روستای خود خبر داد.

وی گفت: "این دوره‌ها به‌گونه ‌ای جذاب طراحی شده به طوری که متقاضیان تا شش ماه اسمشان را رزرو کرده‌اند. همچنین بیش از هشت‌هزار نفر از ماه اکتبر سال گذشته آموزش دیده اند. هنوز هم بسیاری در فهرست انتظار هستند."

Li Liancheng ، در نقش یک رئیس حزب روستا، به روند اصلاحات ساختاری عرضه در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: "باید کشاورزان با توجه به تقاضای بازار، به پرورش محصول اقدام کنند و این که چه کسی به آن ها در مورد تقاضای بازار آگاهی دهد، کار رئیس حزب است. رئیس حزب باید در مورد سیاست و جریان های بازار اطمینان داشته باشد."

وی یاداور شد: "من تمام زندگی ام را در مناطق روستایی به سر برده ام واز این که به مسایل کشاورزان در دو نشست سالانه پرداخته می شود، خشنود هستم."

وی در این نشست ها مسایل کشاورزان را مطرح کرده است. همچنین از 26 سال پیش که به عنوان رئیس حزب روستا انتخاب شد، توانست تا به افزایش استاندارد زندگی روستایش کمک کند.

همچنین وی اشاره کرد، سیاست های بیشتر با هدف حفظ محیط زیست و تقویت زیرساخت های مناطق روستایی به تصویب خواهد رسید، به طوری که کشاورزان احساس شادی و موفقیت بیشتری کنند./

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید