Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن خبر داد:

پرداخت 887 میلیون تومان تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی تنکابن

مدیر جهادکشاورزی تنکابن گفت: در راستای حمایت از رونق تولید، تثبیت و ایجاد اشتغال جدید تاکنون مبلغ 887 میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به کشاورزان این شهرستان پرداخت شد

پرداخت 887 میلیون تومان تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی تنکابن

مدیر جهادکشاورزی تنکابن گفت: در راستای حمایت از رونق تولید، تثبیت و ایجاد اشتغال جدید تاکنون مبلغ 887 میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به کشاورزان این شهرستان پرداخت شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، عقیل استادی اظهار کرد: تاکنون 200 نفر متقاضی طرح های بخش کشاورزی این شهرستان به منظور برخورداری از تسهیلات بسته رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند .

وی با بیان اینکه نرخ سود بانکی در بسته رونق تولید 18درصد و برای مکانیزاسیون کشاورزی 15درصد تعیین شده است، اظهار داشت: از این تعداد 57 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند و برای 58 نفر نیز اشتغالزایی صورت گرفت .

استادی در ادامه از کاشت 6 هزار و 700 اصله نهال سیب یارانه ای در اراضی شیب دار دهستان سه هزار این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و بیان داشت: این نهال ها دارای شناسنامه ، از گونه های مرغوب سیب و از ارقام مقاوم هستند که با هدف حفظ خاک در اراضی شیبدار، بهره وری حداکثری از خاک منطقه، ایجاد نوار سبز، تقویت اقتصادی کشاورزان و افزایش درآمد آنها انجام می شود .

مدیر جهادکشاورزی تنکابن خاطرنشان کرد : کاشت نهال های سیاه ریشه در اراضی شیب دار سبب کاهش وقوع بلایای طبیعی همچون سیل در منطقه خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید