Iranian Agriculture News Agency

آخرین وضعیت ترافیکی روز جمعه چهارم فروردین+ محورهای مسدود




بنابر آخرین اطلاعات دریافتی، هم اینک محورهای هزار از محدوده های امامزاده هاشم، پلور و لاسم و محور کرج به چالوس از محدوده دهانه جنوبی تونل کندوان با ترافیک سنگین و پرحجم رو به رو است.
جدا از محورهای مذکور که با ترافیک سنگین رو به رو هستند، برخی محورهای مواصلاتی کشور هم مسدود و یا با محدودیت تردد همراه است که توجه به این مسئله برای مسافران این مناطق جغرافیایی الزامی است.

محورهای مسدود و یا دارای محدودیت تردد عبارتند از: محور شمشک به دیزین در استان تهران و البرز، محور پونل به خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور سروآباد به پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ به شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی سی سخت به پادنا در استان کهکیلویه و بویراحمد، محور شیراز به جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه به تویسرکان در استان همدان، محور استهبان به نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار به کهنوج و قلعه گنج در جنوب استان کرمان، محور فردوس به گناباد در استان خراسان جنوبی و محور کوهرنگ به مسجد سلیمان در استان چهار محال و بختیاری.

در حال حاضر ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی کشور روان است، اما این موضوع به مثابه نبود مشکل در این محورها نیست و برای اطاع از کیفیت این محورها باید به وضعیت جوی آن منطقه توجه شود؛ اطلاعاتی که در ادامه آمده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید