Iranian Agriculture News Agency

وزارت کشاورزی آمریکا ارزیابی کرد؛

کشاورزان آمریکایی در سال 2017 به کاشت چه محصولاتی تمایل یافته‌اند؟

آمارها نشان می‌دهد که تغییرات الگوی کشت آمریکا در سال جاری میلادی به نفع چه محصولاتی تغییر یافته است.

کشاورزان آمریکایی در سال 2017 به کاشت چه محصولاتی تمایل یافته‌اند؟

آمارها نشان می‌دهد که تغییرات الگوی کشت آمریکا در سال جاری میلادی به نفع سویا و پنبه است.

به گزارش ایانا به نقل از وزارت کشاورزی آمریکا، در سال 2017 بیشتر ایالت‌های این کشور به کشت سویا و دانه‌های روغنی به‌ویژه پنبه و سویا روی آورده‌اند. به‌طوری‌که ایالت کانزاس، گندم را به دانه‌های سویا فروخته و کشاورزان داکوتای شمالی نیز به جای ذرت به کشت دانه‌های روغنی تمایل نشان داده‌اند.

وزارت کشاورزی آمریکا برآورد می‌کند که کاشت ذرت در سال جاری میلادی، به حدود 36 میلیون و 500 هزار هکتار برسد و چهار درصد نسبت به سال گذشته کاهش یابد. همچنین سطح زیر کشت سویا با 7 درصد افزایش نسبت به سال 2016 به بالای 36 میلیون هکتار خواهد رسید. گندم نیز کاهشی هشت درصدی را تجربه کرده و وسعت زمین‌های زیر کشت آن به کمتر از 19 میلیون هکتار تنزل یافته است.

بیش ترین افزایش سطح زیر کشت با 21 درصد مربوط به پنبه است و برآورد می‌شود وسعت زمین‌های آن در ایالت‌های مختلف به حدود پنج میلیون هکتار برسد.

کشاورزی در ایالات متحده آمریکا به عنوان یک صنعت بزرگ محسوب می‌شود که این کشور را به یک صادر کننده عمده محصولات کشاورزی تبدیل کرده است .

طبق سرشماری‌های کشاورزی در سال ۲۰۰۷، در ایالات متحده ۲٫۲ میلیون زمین کشاورزی وجود دارد که مساحت آن‌ها در مجموع ۹۹۲ میلیون هکتار ( ۳۷۳۰۰۰۰ کیلومتر مربع ) است که میانگین آن ۴۱۸ هکتار ( ۱٫۶۹ کیلومتر مربع ) برای هر زمین کشاورزی است .







V-960116-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید