Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی خطاب به مدیران مؤسسه ها و مراکز تحقیقاتی تابعه:

روز مزرعه و انتقال یافته های تحقیقاتی به نحو شایسته ای برگزار شود

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با اعلام اینکه نقش آفرینی در تأمین امنیت غذایی و ارتقای کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی از مهم ترین رسالت های حاکمیتی سازمان است از مدیران خواست تا برنامه های به‌نژادی و به‌زراعی و اصلاح ارقام زراعی و باغی را متناسب با شرایط اقلیمی کشور اقدام کنند.

روز مزرعه و انتقال یافته های تحقیقاتی به نحو شایسته ای برگزار شود

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی نامه ای به رئیسان مؤسسه ها و مراکز تحقیقاتی تابعه از آنان خواست روز مزرعه و انتقال یافته های تحقیقاتی در ایستگاه های تحقیقاتی - آموزشی به نحو شایسته ای برگزارشود.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، اسکندر زند طی نامه ای به همه رئیسان مؤسسه ها و مراکز تحقیقاتی تابعه با اعلام اینکه نقش آفرینی در تأمین امنیت غذایی و ارتقای کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی از مهم ترین رسالت های حاکمیتی سازمان است از مدیران خواست تا برنامه های به‌نژادی و به‌زراعی و اصلاح ارقام زراعی و باغی را متناسب با شرایط اقلیمی کشور اقدام کنند.

وی این فعالیت ها را از جمله مهم ترین راهبرد های سازمان در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در سازمان دانست و خواستار سرلوحه قراردادن آن دربرنامه های اجرایی واحدهای سازمانی شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی همچنین دراین نامه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 500 رقم زراعی و باغی برای بهره برداری کشاورزان و باغداران معرفی شده است ، از مدیران مؤسسه ها و مراکز تابعه خواست تا به منظور جلب مشارکت و حمایت های لازم برای پیشبرد اهداف والای کشاورزی دانش بنیان در اسرع وقت نسبت به تشکیل ستاد برگزاری روز مزرعه و انتقال یافته های تحقیقاتی اقدام کرده و مراسم روز مزرعه با شعار «ایستگاه های تحقیقاتی - آموزشی کانون انتقال دانش و مهارت کشاورزی» به نحو شایسته ای برگزار شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید