Iranian Agriculture News Agency

برگزاری 12 کارگاه‌ آموزشی در مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور در اردیبهشت ماه

روش‌های استخراج اسانس گیاهان دارویی، روش‏های استخراج عصاره گیاهان دارویی، روش‌های نگهداری و پرورش کاکتوس‌ها، کنترل آفات فضای سبز شهری و گیاهان زینتی، مقاله نویسی به زبان فارسی بر اساس استاندارد علمی – پژوهشی، تشریح پروفیل خاک و مبانی مطالعات خاکشناسی، تهیه کرم‌، لوسیون‌ و ماسک‌های گیاهی و ... از موضوعاتی به شمار می رود که در این کارگاه های آموزشی تدریس خواهد شد.

برگزاری 12 کارگاه‌ آموزشی در مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور در اردیبهشت ماه

12 کارگاه‌ آموزشی در مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور، در این کارگاه های آموزشی موضوعاتی همچون روش‌های استخراج اسانس گیاهان دارویی، روش‏های استخراج عصاره گیاهان دارویی، روش‌های نگهداری و پرورش کاکتوس‌ها، کنترل آفات فضای سبز شهری و گیاهان زینتی، مقاله نویسی به زبان فارسی بر اساس استاندارد علمی - پژوهشی، تشریح پروفیل خاک و مبانی مطالعات خاکشناسی، تهیه کرم‌، لوسیون‌ و ماسک‌های گیاهی آموزش داده خواهد شد.

براساس این گزارش، تهیه پماد طبیعی و صابون‌های گیاهی، کشت بافت، ازدیاد درختان و درختچه‌ها از طریق بذر، گیاهان مورد کاربرد در صنایع آرایشی و بهداشتی و سنجش همزیستی قارچ‏های آربسکولار از دیگر موضوعاتی به شمار می رود که در این کارگاه های آموزشی توسط استادان مربوط تدریس خواهد شد.

گفتنی است برگزاری کارگاه‌ها به صورت تئوری و عملی است و در پایان دوره گواهی‏نامه معتبر از سوی مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور اعطا خواهد شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید