Iranian Agriculture News Agency

اجرای طرح ترویج و آموزش توسعه کشت و افزایش تولید پنبه در 3600 هکتار از اراضی کشور

طرح ترویج و آموزش افزایش تولید پنبه در سطح سه هزار و 600 هکتار و پوشش یک هزار و 200 بهره‌بردار در قالب 36 سایت الگویی در استان های گلستان، فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، اصفهان و سمنان در سال زراعی 97 - 96 و با مشارکت دفتر ترویج کشاورزی و منابع طبیعی معاونت ترویج کشاورزی، معاونت آموزش، مجری طرح پنبه و مؤسسه تحقیقات پنبه اجرایی خواهد شد.

اجرای طرح ترویج و آموزش توسعه کشت و افزایش تولید پنبه در 3600 هکتار از اراضی کشور

نشست طراحی و اجرای برنامه ترویج و آموزش توسعه کشت و افزایش تولید پنبه در سطح سه هزار و 600 هکتار از اراضی کشور برگزار شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی معاونت ترویج کشاورزی، در جلسه کارگروه طرح ترویج و آموزش تولید پنبه نخست کلیات طرح و برنامه ترویج و آموزش توسط امیری مدیر کل دفتر ترویج کشاورزی و منابع طبیعی تشریح شد. سپس برنامه و شناسنامه سایت های الگویی از سوی ضیایی رئیس گروه زراعت و باغبانی ارائه و نیز جدول زمان بندی اجرای عملیات در سایت های الگویی پنبه در استان های پایلوت، براساس تقویم اجرایی و عملیات زراعی در مرحله کاشت با مشخص شدن واحد مسئول پیگیری، نهایی شد .

براساس این گزارش، طرح ترویج و آموزش افزایش تولید پنبه در سطح سه هزار و 600 هکتار و پوشش یک هزار و 200 بهره‌بردار در قالب 36 سایت الگویی در استان های گلستان، فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، اصفهان و سمنان در سال زراعی 97 - 96 و با مشارکت دفتر ترویج کشاورزی و منابع طبیعی معاونت ترویج کشاورزی،معاونت آموزش، مجری طرح پنبه و مؤسسه تحقیقات پنبه اجرایی خواهد شد.

گفتنی است پیرو برگزاری نشست‌های متعدد در خصوص طراحی و اجرای برنامه ترویج و آموزش توسعه کشت و افزایش میانگین تولید پنبه در کشور، جلسه کارگروه طرح ترویج و آموزش تولید پنبه با حضور هزار جریبی مشاور معاون وزیر و مجری طرح افزایش تولید پنبه در وزارت جهاد کشاورزی، امیری لاریجانی مدیر کل دفتر ترویج کشاورزی و منابع طبیعی، رضاییان رئیس گروه دفتر تولید پنبه در معاونت زراعت، زنگی معاون پژوهشی مؤسسه تحقیقات پنبه کشور و همکاران گروه ترویج زراعت و باغبانی، گروه الگوها و روش های ترویجی دفتر ترویج، در معاونت ترویج برگزار شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید