Iranian Agriculture News Agency

طی حکمی از سوی رئیس مؤسسه تحقیقات علوم باغبانی؛

معاون جدید پژوهش و فناوری مؤسسه تحقیقات علوم باغبانی منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس مؤسسه تحقیقات علوم باغبانی حسن حاج نجاری به عنوان معاون پژوهش و فناوری این مؤسسه منصوب شد.

معاون جدید پژوهش و فناوری مؤسسه تحقیقات علوم باغبانی منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس مؤسسه تحقیقات علوم باغبانی حسن حاج نجاری به عنوان معاون پژوهش و فناوری این مؤسسه منصوب شد.

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه تحقیقات علوم باغبانی، حسنی رئیس این مؤسسه با تقدیر از تلاش های پژمان آزادی معاون سابق پژوهش و فناوری مؤسسه در طی دوره تصدی وی، به برخی از اقدامات انجام شده طی یک سال اخیر اشاره کرد .

وی بر ضرورت استمرار و ارتقای برنامه های سیاست گذاری و برنامه ریزی پژوهشی مؤسسه در قالب پایه گذاری گروه های ژنتیک و به نژادی، فناوری تولید و فیزیولوژی و تکنولوژی پس از برداشت در پژوهشکده های تابعه، ساختار سازی تشکیلات حوزه معاونت پژوهش و فناوری در قالب مدیریت پژوهش و مدیریت دانش و اطلاعات، راه اندازی کمیته فنی مؤسسه و کارگروه های تخصصی پژوهشکده ها، راه اندازی هیات ممیزه و بررسی بهنگام پرونده های ارتقای اعضای هیات علمی مؤسسه، تشویق و ترغیب فعالیت های پژوهشی مؤسسه در مشارکت با بخش خصوصی و عقد قراردادهای تجاری تأکید کرد.

رئیس مؤسسه تحقیقات علوم باغبانی با اشاره به ضرورت توجه به معرفی ارقام جدید، تسریع و تسهیل سازی عقد قراردادهای انتقال فناوری، توجه به امور آموزشی و ترویجی، تقویت ارتباطات علمی و پژوهشی بین مؤسسات را یادآور شد.

براساس این گزارش، در این جلسه معاون جدید پژوهش و فناوری مؤسسه بر ضرورت توجه به سیاست ها و برنامه های مؤسسه تأکید کرد.

حسن حاج نجاری قاطعیت و صمیمیت را به عنوان دو اهرم اساسی در پیشرفت و تحقق اهداف و برنامه ها یادآور شد و ساماندهی و توجه به همکاران در سطوح کارشناسی و تکنسینی در پژوهشکده ها و ایستگاه های تابعه را ضروری دانست.

براساس این گزارش، در پایان جلسه تودیع و معارفه معاون پژوهش و فناوری مؤسسه از سوی رئیس این مؤسسه لوح یادبودی به خاطر تلاش های آزادی در زمان تصدی مسئولیت وی و نیز حکم انتصاب حاج نجاری به عنوان معاون پژوهش و فناوری مؤسسه، به آنان اعطاء شد .

گفتنی است در جلسه تودیع و معارفه معاون پژوهش و فناوری مؤسسه تحقیقات علوم باغبانی رئیس، معاونان، مدیران ستادی و برخی از رؤسا و معاونان پژوهشکده های تابعه این مؤسسه حضور داشتند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید