Iranian Agriculture News Agency

در نشست پروژه منابع انسانی در مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور عنوان شد:

ساماندهی مراکز استانی مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور / اسفاده از تجربه و دانش بازنشسته های پژوهشگر

در جلسه پروژه منابع انسانی در مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور مقرر شد به منظور ساماندهی بخش های تحقیقاتی مراکز استانی و تشکیلات پست سازمانی و همچنین تعداد نیروهای شاغل هماهنگی لازم با دفتر توسعه انسانی و نوسازی و اداری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج انجام گیرد.

ساماندهی مراکز استانی مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور / اسفاده از تجربه و دانش بازنشسته های پژوهشگر

جلسه پروژه منابع انسانی با حضور رئیس مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور، مدیر کل دفتر توسعه منابع انسانی و نوسازی و اداری و مسئول پروژه منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج، معاون تحقیقاتی، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی و مدیر امور اداری و پشتیبانی مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور در این مؤسسه برگزار شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور، در جلسه پروژه منابع انسانی پس از بررسی اهداف کلی این پروژه مقرر شد به منظور ساماندهی بخش های تحقیقاتی مراکز استانی و تشکیلات پست سازمانی و همچنین تعداد نیروهای شاغل هماهنگی لازم با دفتر توسعه انسانی و نوسازی و اداری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج انجام گیرد .

براساس این گزارش، همچنین مقرر شد 15 تن از مدیران شاغل و بازنشسته که پیشینه پژوهشی و آموزشی دارند، معرفی شوند تا به روش "دلفی" (توزیع پرسش نامه) از تجربه و دانش آنها در راستای بهبود امور مؤسسه استفاده شود .

گفتنی است در جلسه پروژه منابع انسانی رضایی رئیس مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور، دانشیان مدیر کل دفتر توسعه منابع انسانی و نوسازی و اداری و گل محمدی مسئول پروژه منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج، صادقی پناه معاون تحقیقاتی، کرمی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی و نوری شاد مدیر امور اداری و پشتیبانی مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور حضور داشتند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید