Iranian Agriculture News Agency

در نشست مشترک مؤسسه تحقیقات برنج کشور اعلام شد:

توسعه همکاری‌های تحقیقاتی کشاورزی ایران، اسپانیا و نروژ

در این نشست که به منظور اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و عقد قراردادهای پژوهشی برگزار شد، به وضعیت کشت برنج در استان گیلان و ایران اشاره‌ شد و مدیر بین‌الملل شرکت نوردوکس (NORDOX) کشور نروژ، آفت‌کش‌ها، کودها و سایر محصولات مختلف این شرکت با منشأ طبیعی را معرفی و تجارب شرکت در سایر کشورها از قبیل فلیپین، اندونزی و ... را تشریح کرد.

توسعه همکاری‌های تحقیقاتی کشاورزی ایران، اسپانیا و نروژ

در نشست مشترک مدیران و کارشناسان در مؤسسه تحقیقات برنج کشور بر توسعه همکاری های تحقیقاتی کشاورزی بین ایران، اسپانیا و نروژ تأکید شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی مؤسسه تحقیقات برنج کشور، صبح امروز نشست مشترک با حضور زرگران مدیر عامل شرکت زرین خوشه جنوب، رئیس و معاونان و تعدادی از اعضای هیأت علمی و محققان مرتبط مؤسسه تحقیقات برنج کشور، آلبرت ویرجلی مدیر شرکت ماسو MASSO اسپانیا و ترند کریستین سن مدیر بین‌الملل شرکت NORDOX کشور نروژ در محل ستاد مؤسسه تحقیقات برنج کشور برگزار شد.

براساس این گزارش، در این نشست که به منظور اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و عقد قراردادهای پژوهشی برگزار شد، دکتر علی‌نیا به بیان وضعیت کشت برنج در استان گیلان و ایران اشاره‌ای داشت. سپس مدیر بین‌الملل شرکت نوردوکس، آفت‌کش‌ها، کودها و سایر محصولات مختلف این شرکت با منشأ طبیعی را معرفی و تجارب شرکت در سایر کشورها از قبیل فلیپین، اندونزی و ... را تشریح کرد.

در این نشست مقرر شد کارشناسان مؤسسه تحقیقات برنج کشور با مدیر عامل شرکت زرین خوشه جنوب و همکاران وی جلسه ای اختصاصی برای تعریف پروژه‌های خاص و عقد قراردادهای پژوهشی برگزار کنند.

گفتنی است شرکت نوردوکس در زمینه‌ معرفی آفت‌کش‌های غیرشیمیایی فعال بوده، در این زمینه تجارب بسیار موفقی در شالیزارهای نقاط مختلف دنیا داشته است .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید