Iranian Agriculture News Agency

با هدف تامین نیازمندی های ضروری و جلوگیری از افزایش قیمت ها کلید خورد:

آغاز طرح ضیافت ماه رمضان در استان اردبیل

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از جزییات آغاز طرح ضیافت ماه رمضان در استان اردبیل خبر داد.

آغاز طرح ضیافت ماه رمضان در استان اردبیل


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از جزییات آغاز طرح ضیافت ماه رمضان در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایانا از اردبیل، عدیل سروی با گفتن شادباش حضور گسترده ملت و هم پایی هم استانی ها در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و انتخاب مجدد روحانی با آراء میلیونی وحدت آفرین و دشمن شکن به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران افزود: طرح ضیافت به مناسبت آغاز ماه رمضان با مشارکت دستگاه های اجرایی جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت، شرکت های بازرگانی دولتی ایران، شرکت پشتیانی امور دام، سازمان حمایتمصرف کنندگان و تولید کنندگان به اجرا درخواهد آمد و به واسطه آن مصرف کنندگان می توانند اقلام ضروری و مورد نیاز خود را در این ماه از قبیل گوشت و برنج و روغن نباتی و غیره از فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارکنان و اصناف سالم و مطمئن خریداری نمایند تا بدینوسیله از افزایش بی رویه کالاهای اساسی در ماه رمضان جلوگیری شود و اجازه سود جویی به افراد فرصت طلب داده نشود.

این مقام مسئول اضافه کرد: گوشت مرغ و گوساله به میزان لازم توسط شرکت پشتیبانی امور دام تهیه و انبار شده است که به تدریج در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. سهمیه گوشت مرغ برای استان 360 تن در نظر گرفته شده است. قیمت عرضه سردست گوشت گوساله از قرار کیلویی 22هزار تومان و ران 23 هزار تومان پیش بینی شده است که با اعمال هزینه حمل و نقل توزیع خواهد شد.

سروی افزود: سامانه 124 رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان به گلایه ها و اعتراضات مردمی در خصوص نحوه توزیع این اقلام پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: سهمیه شکری نیز که به استان در نظر گرفته شده است 830 تن است که به راحتی جوابگوی مصرف کنندگان است و از این لحاظ جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد .

این مقام مسئول در خصوص وضعیت شیر و لبنیات نیز افزود: خوشبختانه استان اردبیل تولیدکننده شیر و فراورده های لبنی است و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با معاونت بهبود تولیدات دامی مردم استان در ماه رمضان با هیچ مشکلی در تامین شیر و فراورده های لبنی روبرو نخواهند شد./


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید