Iranian Agriculture News Agency

نودوپنجمین جشن دانش‌آموختگی دانشکده کشاورزی ماساچوست برگزار شد

دانش‌آموختگان امروز رهبران فردای جنبش پایداری هستند

نودوپنجمین جشن دانش‌آموختگی دانشکده کشاورزی استاک بریج دانشگاه ماساچوست امهرست (University of Massachusetts Amherst)، سیزدهم می ۲۰۱۷، با شرکت ۴۷ دانش‌آموخته، در آمهرست "AMHERST" ماساچوست برگزار شد.

دانش‌آموختگان امروز رهبران فردای جنبش پایداری هستند

نودوپنجمین جشن دانش‌آموختگی دانشکده کشاورزی استاک بریج (1) دانشگاه ماساچوست امهرست ( University of Massachusetts Amherst )، ۱۳ می ۲۰۱۷، با شرکت ۴۷ دانش‌آموخته، در آمهرست "AMHERST" ماساچوست برگزار شد.

به گزارش ایانا از سایت University of Massachusetts Amherst ، در این مراسم سخنرانان به دانش آموختگان یادآور شدند، آن ها از طریق مهارت و حرفه شان، می توانند رهبران جنبش پایداری شوند. گفتنی است، این دانشجویان در شش رشته علوم، مدرک کاردانی خود را دریافت کردند.

۱۳ نفر در رشته درختکاری و مدیریت جنگل، ۱۲ نفر در مدیریت و نگهداری اسب، پنج نفر در مواد غذایی و کشاورزی پایدار، سه نفر در باغبانی پایدار،۹ نفر در landscape contracting (2) و پنج نفر در مدیریت چمن، موفق به دریافت مدرک خود شدند.

دراین مراسم Wesley R. Autio ، مدیر دانشکده استاک بریج، همراه با Kumble R. Subbaswamy ، صدرا عظم دانشگاه ماساچوست امهرست و Steve Goodwin ، رئیس کالج علوم طبیعی حضور داشتند.

رئیس کالج علوم طبیعی، در اظهارات خود خطاب به دانش آموختگان، گفت: "شما در حالی به یک جهان پا می گذارید که به این حرفه برای ایجاد و حفظ مزارع پایدار، مواد غذایی پایدار و یک چشم انداز پایدار نیاز است."

وی همچنین از دانش آموختگان خواست تا از والدین، دوستان و افرادی که آنها را در رسیدن به اهداف شان پشتیبانی کردند، قدردانی کنند.

صدرا عظم دانشگاه ماساچوست امهرست، به دانش آموختگان گفت: "با تعهدی که کرده اید، شما باید خودتان را برای پاسخگویی به نیازهای جدید کشاورزی در سال های پیش رو، آماده کنید و با انجام این کار، شما در موفقیت های تاریخی استاک بریج و کل دانشگاه سهیم خواهید بود. کشاورزی مرتبط با هر جز زندگی ما است و به به عنوان یک مسئله حیاتی است به طوری که از آغاز کار این دانشگاه، سال ۱۸۶۳، مد نظر بوده است."

وی افزود: "شما ما را به گذشته مان متصل می کنید و شما اطمینانی برای آینده ما هستید. به یاد داشته باشید که استاک بریج، حامی شما خواهد بود و با همکلاسی های خود در ارتباط باشید و هر موقع نیازی داشتید می توانید به دانشکده بیایید."

Goodwin و Subbaswamy ، هر دو به این موضوع اشاره کردند که دانشگاه ماساچوست امهرست در خط مقدم جنبش سبز قرار دارد و یکی از دانشگاه های برتر کشور در زمینه تکنولوژی انرژی سبز و سیاست های سازگار با محیط زیست است و دانش آموختگان، نقش کلیدی در حفظ این دستاوردها بازی می‌کنند./


ترجمه: فرحناز سپهری


پی‌نوشت:

۱- Stockbridge School of Agriculture

۲- رشته‌ای شامل هنر و فناری و برنامه‌ریزی پروژه باغ، مدیریت چشم‌انداز و مناظر، تعمیر و نگهداری و باغبانی در جهت زیبایی‌شناسی باغ، لذت بردن انسان و اکوسیستم گیاهی پایدار جامعه است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید