Iranian Agriculture News Agency

آلمانی‌ها دوستدار غذاهای یخ‌زده

مصرف سرانه غذاهای منجمد در آلمان افزایش یافت/ هر خانواده در آلمان به‌طور متوسط 91.5 کیلوگرم مواد غذایی منجمد مصرف می‌کند

بر اساس اطلاعات (Deutsches Tiefkühlinstitut) DTI (مؤسسه غذاهای منجمد آلمان) در سال 2016، سهم بازار مواد غذایی منجمد یا (Tiefkühlgesamtmarkt) TK در آلمان با رشد قابل توجه 2.5 درصد روبه‌رو شد. این در حالی است که مواد غذایی منجمد در حال تبدیل شدن به ماده غذایی محبوب نزد آلمانی‌ها است.

مصرف سرانه غذاهای منجمد در آلمان افزایش یافت/ هر خانواده در آلمان به‌طور متوسط 91.5 کیلوگرم مواد غذایی منجمد مصرف می‌کند

براساس اطلاعات ( DTI (Deutsches Tiefkühlinstitut (موسسه غذاهای منجمدآلمان)در سال 2016، سهم بازار مواد غذایی منجمد یا ( Tiefkühlgesamtmarkt) TK در آلمان با رشد قابل توجه 2.5 درصد رو به رو شد. این در حالی است که مواد غذایی منجمد در حال تبدیل شدن به ماده غذایی محبوب نزد آلمانی ها است.

به گزارش ایانا از وبسایت freshplaza به طوری که کل فروش محصولات TK در آلمان درسال 2016 (3.542 میلیون تن در سال 2015) به 3.632 میلیون تن افزایش یافت و ارزش فروش محصولات یخ زده به 3.6 درصد ، 13.806 میلیارد یورو برآورد شد ( 13.325 میلیارد یورو در سال 2015).

متوسط ​​مصرف سرانه TK (غذاهای منجمد) در سال 2016 تقریبا یک کیلوگرم افزایش یافت، به طوری که از 44.5 در سال گذشته به 45.5 کیلوگرم افزایش یافت. هر خانواده در آلمان به طور متوسط 91.5کیلو گرم مواد غذایی منجمد مصرف می کند.

همچنین رشد متوسط TK ، در حدود ​​یک درصد در خرده فروشی مواد غذایی، ثبت شد و حجم فروش به 1.805 میلیون تن رسید. درآمد حاصل از محصولات TK در بخش خرده فروشی به دو درصد ، 7.570 میلیارد یورو، افزایش یافت.

آمارها نشان می دهد، روند تغذیه و پخت و پز باعث شده تا مصرف کنندگان به دنبال راه حل ساده، سریع و سالم در رژیم غذایی و پخت و پز روزمره خود باشند و TK ، این راه حل را با ارایه شکل های مختلف با کیفیت بالا و مهم تر از همه بدون مواد نگهدارنده فراهم می کند.

در حالی که زمانی برای شستن و پوست کندن سبزیجات یا آماده سازی یک ظرف گوشت صرف نمی شود و مصرف کنندگان اغلب محصولات یخ زده را با مواد تازه ترکیب می کنند. گفتنی است آشپزهای حرفه ای نیز به طور فزاینده ای به استفاده از محصولات یخ زده روی آورده اند.

ترجمه: فرحناز سپهری


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید