Iranian Agriculture News Agency

دمشق و صادرات محصولات کشاورزی

شرکت روسی از سوریه گوجه‌فرنگی وارد می‌کند

شرکت روسی Adyg-Yurak در ادیغیه برای نخستین‌بار میزان زیادی گوجه‌فرنگی از سوریه وارد کرد.

شرکت روسی از سوریه گوجه‌فرنگی وارد می‌کند

شرکت روسی Adyg-Yurak در ادیغیه(1) برای نخستین بار میزان زیادی گوجه فرنگی از سوریه وارد کرد.

به گزارش ایانا از سایت Russia Beyond The Headlines ، شرکت Adyg-Yurak ، برای اولین بار مقدار زیادی گوجه فرنگی از سوریه و از طریق بندر نووُراسیسک در دریای سیاه وارد کرد و همچنین در نظر دارد تا بیش از شش هزار تن سبزی و میوه تا پایان سال جاری، تحویل بگیرد. این مطالب را مدیر اجرایی این شرکت Aslan Panesh به خبرگزاری TASS ، 31 می گفت.

وی گفت: "محصولات به خرده فروشی روسیه Magnit عرضه می شود. ما بیش از دو سال گذشته برنامه عرضه محصولات از سوریه را مد نظر داشتیم تا این که در نهایت این برنامه انجام شد. اولین محموله 50 تنی گوجه فرنگی از طریق بندر نووُراسیسک منتقل شد و در قفسه های فروشگاه های زنجیره ای Magnit قرار گرفت. واردات روسیه در زمینه میوه و سبزیجات از لاذقیه و طرطوس انجام می شود که در آینده تا 6 هزار تن خواهد رسید."

Aslan Panesh افزوود: "این شرکت در نظر دارد تا سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی، گیلاس شیرین، گل کلم، بادنجان، آلو و هلو از استان طرطوس و لاذقیه سوریه که تحت تاثیر جنگ قرار ندارند، وارد کند. این درحالی است که سبزیجات و میوه جات تنها از طریق خرده فروشی زنجیره ای Magnit فروخته می شود."


وی یادآور شد:
"ما قصد داریم میزان واردات سالانه سبزیجات و میوه را به 80-90 هزار تن تا بهار سال 2018 برسانیم. برای این منظور ما 5-10 میلیون دلار سرمایه گذاری روی سازماندهی تحویل و بسته بندی انجام دهیم. همچنین ملاحظاتی در مورد بسته بندی میوه و سبزیجات مورد بحث قرار گرفته است."

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- آدیغیه :Adygea یکی ازجمهوری‌های خودگردان کشورروسیه است. جمهوریآدیغیهو پنج واحد فدرال دیگر که در اطرافآدیغیههستند، در کنار همدیگر تشکیل ناحیه فدرالی جنوبی را داده اند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید