Iranian Agriculture News Agency

معاون آموزشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در گفت‌و‌گو با ایانا خبر داد:

ایجاد دوره کارشناسی پرورش ماهیان زینتی و مدیریت کسب و کار در دانشگاه‌های کشور

معاون آموزشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) گفت: با توجه به درخواست بخش خصوصی، تعاونی‌های تولید و دانشجویان دوره کاردانی تقاضای طراحی و تدوین چند دوره کارشناسی ازجمله کارشناسی پرورش ماهیان زینتی و کارشناسی مدیریت کسب و کار به مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی وزارت جهاد کشاورزی داده شد.

ایجاد دوره کارشناسی پرورش ماهیان زینتی و مدیریت کسب و کار در دانشگاه‌های کشور

معاون آموزشی مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) گفت: در صورت تصویب در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دوره کارشناسی پرورش ماهیان زینتی و کارشناسی مدیریت کسب و کار در دانشگاه‌های کشور ایجاد می‌شود.

معاون آموزشی مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایانا با بیان این مطلب گفت: با توجه به درخواست بخش خصوصی، تعاونی‌های تولید و دانشجویان دوره کاردانی تقاضای طراحی و تدوین چند دوره کارشناسی ازجمله کارشناسی پرورش ماهیان زینتی و کارشناسی مدیریت کسب و کار به مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی وزارت جهاد کشاورزی داده شد.

علی‌محمد عمویی با اشاره به مراحل تصویب این دوره‌ها در مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی وزارت جهاد کشاورزی و نیز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در وهله نخست در شورای برنامه‌ریزی درسی مؤسسه دانشگاه علمی - کاربردی، اهمیت و ضرورت ایجاد این دو رشته مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و پس از تصویب در این شورا به گروه‌های تخصصی شیلات و مدیریت کسب و کار ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: گروه‌های تخصصی نیز چارچوب‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در نظر می‌گیرند و تعداد و اسامی واحدها را مشخص می‌کنند. پس از ارسال و تصویب در شورای عالی برنامه‌ریزی درسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تمام دانشگاه‌ها می‌توانند این رشته‌ها را دایر کنند.

معاون آموزشی مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در حال حاضر دوره کاردانی پرورش ماهیان زینتی و مدیریت کسب و کار در این مرکز اجرا می‌شود، یادآور شد: دانشجویان دوره کاردانی خواستار ادامه تحصیل در این دو رشته هستند و امیدواریم بتوانیم در سال آینده دوره کارشناسی این رشته‌ها را نیز برگزار کنیم./

A-960320-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید