Iranian Agriculture News Agency

استخدام بزها؛ راه حل یک پارک برای از بین بردن علف های هرز+ عکس و فیلم

مدیران یک پارک آمریکایی در شهر نیویورک، بزها را برای نجات درختان استخدام کرده اند. کار این بزها خوردن علف‌های هرز و آماده‌سازی زمین برای کاشت درختان تازه است. راه حلی طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی

استخدام بزها؛ راه حل یک پارک برای از بین بردن علف های هرز+ عکس و فیلم

مدیران یک پارک آمریکایی در شهر نیویورک، بزها را برای نجات درختان استخدام کرده اند. کار این بزها خوردن علف‌های هرز و آماده‌سازی زمین برای کاشت درختان تازه است. راه حلی طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی .

به گزارش ایانا از بی بی سی، در پارک پروسپکت نیویورک، خبری از کافی شاپ و رستوران نیست. این چهره ای متفاوت از این محله در شهر نیویورک است. پارک پروسپکت، آخرین پارک جنگلی در این ناحیه است که حالا میهمان های تازه ای دارد. مکس، سیمون و سویر و یونیکول؛ اینجا مشغول تمیز کردن پارک از علف هستند، بدون نیاز به مواد شیمیایی!

کریستین زیمرمن، از مسوولان پارک پروسپکت می گوید: توفان سندی بیش از 30 درخت بزرگ را از جا کند و همه جا پر از علف های هرز شد و ما نمی خواستیم برای از بین بردن علف های هرز در پارک از مواد شیمایی استفاده کنیم. بزها بهترین راه حل بودند و مردم هم از این ابتکار عمل استقبال کردند."


بزها علف ها را می خورند و جای آن ها درخت کاشته می شود. بزها بد غذا نیستند و حتا پیچک ها را هم می خورند. تازه واردهایی که در قلب اهالی بروکلین جا باز کرده اند.

یکی از این اهالی در مورد علاقه اش به این بزها می گوید: من عاشق این بزها هستم. دیدن حیوانات در پارک حس خیلی خوبی به انسان می دهد.

کار بزها در آمده، مساحت زیادی را باید پاک کنند و علف به علف این پارک جنگلی را نجات دهند./


گزارش از رولاین دیویس


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید