Iranian Agriculture News Agency

مسئول ترویج انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان اتیوپی:

اتیوپی کشوری جذاب برای سرمایه‌گذاران است

مسئول ترویج انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان اتیوپی (EHPEA)، Yemishrach Berhanu می‌گوید: "ما در راستای ترویج محصولات انجمن در نمایشگاه‌های مختلف ازجمله نمایشگاه مک‌فروت (Macfrut) ریمینی (Rimini) ایتالیا شرکت کرده و محصولات تازه خود را به نمایش گذاشته‌ایم، محصولاتی مانند توت‌فرنگی، آووکادو، انبه، آناناس، حبوبات و میوه‌های مختلف و سبزیجات.

اتیوپی کشوری جذاب برای سرمایه‌گذاران است

نفر سمت راست Yemisrach Berhanu - نمایشگاه Macfrut 2017

مسئول ترویج انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان اتیوپی ( EHPEA Yemishrach Berhanu می‌گوید: "ما در راستای ترویج محصولات انجمن در نمایشگاه‌های مختلف ازجمله نمایشگاه مک‌فروت ( Macfrut ) (1) ریمینی ( Rimini ) ایتالیا شرکت کرده و محصولات تازه خود را به نمایش گذاشته‌ایم، محصولاتی مانند توت‌فرنگی، آووکادو، انبه، آناناس، حبوبات و میوه‌های مختلف و سبزیجات.

به گزارش ایانا از وبسایت فرش پلازا، علاوه بر این، قصد داریم نشان دهیم که اتیوپی یک کشور جذاب برای سرمایه گذاران است."

وی می گوید: "ما می خواهیم به سرمایه گذاران نشان دهیم که پروژه های مختلف و جالب در اتیوپی برای سرمایه گذاری وجود دارد و این پروژها توسط کمک های مالی دولت حمایت می شوند. به طوری که با دارابودن نرخ پایین بهره می تواند برای سرمایه گذاران جذاب باشد. همچنین زمینی به مساحت یک هزار هکتار ، برای سرمایه گذاری مشخص شده است. "

Yemishrach افزود: "شرکت های اتیوپی محصولات خود را به کشورهای اروپایی صادر می کنند. این درحالی است که از مهمترین خریداران می توان به آلمان و هلند اشاره کرد. همچنین بریتانیا به عنوان یک خریدار عمده به شمارمی رود."

وی یادآور شد: "ما در حال برنامه ریزی برای صادرات بیشتر در آینده هستیم و در این مسیر دولت از ما پشتیبانی می کند. نکته مهم این است که ما در طول سال، تولید و عرضه داریم و البته به این نکته هم باید اشاره کرد که اروپایی ها بیشتر به نخود سبز و لوبیا علاقه مند هستند."

گفتنی است، انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان اتیوپی ( EHPEA )، دارای 140 عضو است که در زمینه تولید و صادرات میوه ، سبزیجات و گل فعالیت می کند.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1 - نمایشگاه MACFRUIT ، یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین رویدادهای صنعت سبزیجات و میوه تازه و خشکبار در اروپا است و تمامی مباحث علمی، تکنولوژیکی و نوآوری های مورد نیاز این صنعت را در بخش های تولید، بسته بندی و تجارت در بازارهای بین الملل پوشش می دهد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید