Iranian Agriculture News Agency

گردهمایی حامیان طبیعت در کنار دریاچه گهر آغاز شد

گردهمایی سه روزه گروه‌های محیط زیستی استان لرستان و فعالان محیط زیستی از سراسر ایران در کنار دریاچه زیبای گهر به همت انجمن بلوط بان برگزار می‌شود. این انجمن، قصد دارد با اشاره به اهمیت توسعه پایدار، نقش انجمن‌ها در تحقق اهداف توسعه پایدار را تبیین کند.

گردهمایی حامیان طبیعت در کنار دریاچه گهر آغاز شد

گردهمایی سه روزه گروه‌های محیط زیستی استان لرستان و فعالان محیط زیستی از سراسر ایران در کنار دریاچه زیبای گهر به همت انجمن بلوط بان برگزار می‌شود. این انجمن، قصد دارد با اشاره به اهمیت توسعه پایدار، نقش انجمن‌ها در تحقق اهداف توسعه پایدار را تبیین کند .

به گزارش ایانا، امیر حسین ارکیان فعال محیط زیست و دبیر اجرایی این همایش، افزود: این گردهمایی به منظور هم افزایی، تبادل اطلاعات و تجربیات بین فعالان محیط زیست استان های مختلف برپا می شود .

به گفته ارکیان، در طول سه روز، دو کارگاه "نقش رسانه‌ها در پیوند گروه های محیط زیستی، جوامع محلی" و "توان افزایی تشکیلاتی سمن‌ها" برگزار می‌شود. همچنین انجمن بلوطبان ویژه برنامه‌های آموزش و مسابقه عکاسی، پاکسازی چشم انداز گهر، اجرای هنر محیطی، شب شعر و موسیقی را برگزار می‌کند .

نمایندگان گروه‌های محیط زیستی از استان‌های مختلفی چون: تهران، مرکزی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری و خوزستان، روز ۱۴ لغایت ۱۶ تیر، در کنار هم قرار سبز دیگری را رقم می‌زنند .

L-960414-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید