Iranian Agriculture News Agency

برنامه‌ریزی تولیدکنندگان اروپایی برای آینده

آینده "سیاست مشترک کشاورزی" (CAP) اروپا در بروکسل بررسی شد/ کپ خود را برای مقابله با نتایج زیان‌آور برگزیت آماده می‌کند

دیدگاه های کشاورزان درباره آینده سیاست مشترک کشاورزی (CAP) در کنفرانس 7 ژوئیه امسال در بروکسل شنیده شد. پیش از کنفرانس، جان کومر (John Comer)، رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خام ایرلند (ICMSA)، بیانیه ای با درخواست دفاع دولت از پرداخت های فعلی به کشاروزان ایرلندی ارائه کرد.

آینده "سیاست مشترک کشاورزی" (CAP) اروپا در بروکسل بررسی شد/ کپ خود را برای مقابله با نتایج زیان‌آور برگزیت آماده می‌کند

دیدگاه های کشاورزان درباره آینده سیاست مشترک کشاورزی 1 (CAP) در کنفرانس 7 ژوئیه امسال در بروکسل شنیده شد. پیش از کنفرانس، جان کومر (John Comer) ، رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خام ایرلند 2 (ICMSA) ، بیانیه ای با درخواست دفاع دولت از پرداخت های فعلی به کشاروزان ایرلندی ارائه کرد.

به گزارش ایانا از وبسایت "اگریلند"، این کنفرانس بر روی نتایج مشاوره مبتنی بر عقاید برای بیش از 320 هزار نفر و سازمان های سراسر اروپا متمرکز شد و نتایج مطالعه ای مبتنی بر شواهد را که از سوی اتحادیه اروپا انجام شده بود به اشتراک گذاشت.

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خام ایرلند گفت که گزارش ها نشان می دهد بودجه کلی "کپ" با خروج انگلستان از اتحادیه اروپا (بریگزیت 3 ) متضرر شده و انتظار می رود که این ضررها به کشاورزان منتقل شود."

کومر گفت: "استدلال معتبری وجود دارد که اتحادیه اروپا تلاش می کند تا بیش از حد تحت بودجه "کپ" باشد و این مسئله به وضوح در مزارعی که ما آن ها را تنظیم و بازرسی می کنیم مشاهده می شود. این موضوع قطعاً می تواند به سادگی اصلاح شود، اما ایرلند به سرمایه گذاری کامل "کپ" نیاز دارد؛ ما از آن بسیار بهره مند شدیم و همچنان به آن نیاز داریم."

وی افزود: "اگر حفظ دارایی های "کپ" به معنای باقی ماندن مشارکت کشورهای عضو است، ایرلند باید بگوید که خواهان چیست."

قیمت های بالاتر

کومر درباره "خروج ناگهانی و هشدار دهنده مردم و انجمن ها از حوزه کشاورزی" اظهار نظر کرد و گفت که همچنان شرکت های تولید مواد غذایی باید با اتحادیه اروپا همکاریی های شان را افزایش دهند.

وی افزود: "ما همچنان تورم شدیدی در قیمت های مواد غذایی داریم، زیرا تولیدکنندگان این مواد باید تلاش کنند با درآمدهای فشرده و افزایش قیمت ها زیان های وارده را جبران کنند."

وظیفه مهم و عمده اتحادیه اروپا فراهم کردن مواد غذایی مقرون به صرفه، پایدار، سالم و با استانداردهای بالا برای مردم اروپاست؛ ابزار انجام این کار سیاست مشترک کشاورزی است و به نظر ICMSA ، اگر به بودجه آن تجاوز شود، دلیل اساسی برای آن است که خود اتحادیه اروپا نیز مورد حمله قرار گیرد.

پانوشت:

1. Common Agricultural Policy

2. Irish Creamery Milk Suppliers Association

3. فرآیند خروج انگلستان از اتحادیه اروپا طی رفراندوم ۲۳ ژوئن ۲۰۱۶ .

ترجمه: مهشید جلالیان


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید